Producent bram Małkowski-Martech podał do wiadomości wyniki ze sprzedaży z II kwartału tego roku. Porównując te dane do zeszłorocznych firma zanotowała wzrost w przychodach.
Biorąc pod uwagę drugi kwartał, czyli okres od kwietnia do czerwca, to spółka miała przychód netto w wysokości 7,8 mln zł. W roku ubiegłym wyniósł on nieco mniej, bo był na poziomie 7,3 mln zł. Drugi kwartał stanowi też okazję do podsumowania całego półrocza. A wiec od stycznia do końca czerwca firma osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 14,2 mln zł w porównaniu do 12,7 mln w roku ubiegłym, jest to wiec wzrost o 12 proc. Jeśli chodzi o prognozy na nadchodzącą drugą połowę roku, to są one optymistyczne, Małkowski-Martech ma już podpisanych kilka znaczących zleceń. Po pierwsze, spółka zaprojektuje i wyprodukuje grodzie ppoż., w których znajdą się niestandardowe rozwiązania, jak kompleksy bram przeciwpożarowych zamontowane na drodze transportowej towarów. Poza tym spółka dostarczy bierne zabezpieczenia ppoż. do kompleksu budynków Angel River we Wrocławiu. Produkty firmy Małkowski-Martech trafią także do budowanej fabryki Vistuli oraz do hotelu Unitral Mielno. To tylko część zleceń, jakie producent będzie realizował w II półroczu 2018.
Firma także pracuje nad nowymi produktami. W tym roku do sprzedaży trafiła nowa brama Marc-Ok. Jej innowacyjność polega na tym, że jest przeciwpożarowa, ale wykonana z płaszcza, z materiału elastycznego. Produkt jest przebadany i otrzymał klasę EI 60. W drugim półroczu firma będzie pracować zaś nad udoskonaleniem kurtyny okiennej o nazwie Marc-Ok(o). Jest to produkt, jak deklaruje Małkowski-Martech, skierowany do wymagającego klienta, który ceni jakość i estetykę.