INVADO ma nowego prezesa

Autor: MR |Data publikacji: 2018-12-05

Invado od początku grudnia ma nową osobę na stanowisku prezesa zarządu. Funkcję tę objęła Marta Rzeszut, członek Grupy Managerskiej Dywizji Drzwiowej Arbonia.

W Invado w ostatnim czasie zachodzi wiele zmian. Firma ma rozbudowany plan rozwoju, w tym i kolejnym roku zamierza wydać na inwestycje około 60 mln zł. W grudniu zaś zmiana nastąpiła na stanowisku prezesa zarządu, którym została Marta Rzeszut, członek Grupy Managerskiej Dywizji Drzwiowej Arbonia. Zastąpiła na tym stanowisku prezesa Andrzeja Majchrzaka, który po pięciu latach zarządzania Invado, odszedł na emeryturę.

Marta Rzeszut, nowy prezes Invado.

Marta Rzeszut jest absolwentką Politechniki Krakowskiej oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. W ostatnich latach zajmowała stanowiska menedżera w kilku międzynarodowych przedsiębiorstwach. Pracowała m.in. w firmie Franke w Polsce, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii, a także w koncernach Saint-Gobain, Delphi czy Stomil Sanok.

Invado z Ciasnej należy do szwajcarskiej grupy Arbonia. Firma specjalizuje się w produkcji drzwi wewnętrznych okleinowanych, technicznych, wykorzystując tzw. technologię Invado. W ofercie znaleźć można również dodatki: klamki, listwy przypodłogowe oraz profile i fronty meblowe.

Zobacz również

Press Glass i Rawlplug inwestują miliony za granicą

Press Glass i Rawlplug inwestują miliony za granicą

Forbes opublikował właśnie listę 25 największych polskich prywatnych inwestorów za granicą. Znalazły się na niej m.in. Press Glass i Rawlplug.

Dobroplast uruchamia kolejną linię do okien!

Dobroplast uruchamia kolejną linię do okien!

W Dobroplaście ruszyła produkcja na nowej linii okiennej, w pełni zautomatyzowanej. Jej uroczyste otwarcie i inauguracja miały miejsce 10 grudnia br. Przy tej okazji portal zambrowiacy.pl wspomniał pierwszych właścicieli, państwa Kaczyńskich.

Nowy sezon, kolejne możliwości

Nowy sezon, kolejne możliwości

Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu jest nieefektywne. Dlatego Forum Branżowe rusza właśnie w nowy sezon, w którym oferuje jeszcze więcej możliwości wielokanałowego dotarcia do odbiorców.