INVADO ma nowego prezesa

Autor: MR |Data publikacji: 2018-12-05

Invado od początku grudnia ma nową osobę na stanowisku prezesa zarządu. Funkcję tę objęła Marta Rzeszut, członek Grupy Managerskiej Dywizji Drzwiowej Arbonia.

W Invado w ostatnim czasie zachodzi wiele zmian. Firma ma rozbudowany plan rozwoju, w tym i kolejnym roku zamierza wydać na inwestycje około 60 mln zł. W grudniu zaś zmiana nastąpiła na stanowisku prezesa zarządu, którym została Marta Rzeszut, członek Grupy Managerskiej Dywizji Drzwiowej Arbonia. Zastąpiła na tym stanowisku prezesa Andrzeja Majchrzaka, który po pięciu latach zarządzania Invado, odszedł na emeryturę.

Marta Rzeszut, nowy prezes Invado.

Marta Rzeszut jest absolwentką Politechniki Krakowskiej oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. W ostatnich latach zajmowała stanowiska menedżera w kilku międzynarodowych przedsiębiorstwach. Pracowała m.in. w firmie Franke w Polsce, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii, a także w koncernach Saint-Gobain, Delphi czy Stomil Sanok.

Invado z Ciasnej należy do szwajcarskiej grupy Arbonia. Firma specjalizuje się w produkcji drzwi wewnętrznych okleinowanych, technicznych, wykorzystując tzw. technologię Invado. W ofercie znaleźć można również dodatki: klamki, listwy przypodłogowe oraz profile i fronty meblowe.

Zobacz również

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Redakcja ForumBranzowe.com przygotowała najciekawsze artykuły z ostatnich tygodni, które były publikowane na łamach serwisu. Mamy nadzieję, że będzie to ciekawa lektura w ten świąteczny dzień. 

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Największy w Polsce producent okien za pośrednictwem nowego serwisu internetowego prezentuje swoje produkty wyprzedażowe, magazynowe w strefie gospodarczej przedsiębiorstwa. Wśród nich można znaleźć wiele okien i drzwi, będących np. owocem błędnych zamówień.

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

Pozbud podsumował 2018 r. pod względem handlowym. Firma zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 28 proc. Wartość sprzedaży stolarki wyniosła 63,3 mln zł.