INVADO ma nowego prezesa

Autor: MR |Data publikacji: 2018-12-05

Invado od początku grudnia ma nową osobę na stanowisku prezesa zarządu. Funkcję tę objęła Marta Rzeszut, członek Grupy Managerskiej Dywizji Drzwiowej Arbonia.

W Invado w ostatnim czasie zachodzi wiele zmian. Firma ma rozbudowany plan rozwoju, w tym i kolejnym roku zamierza wydać na inwestycje około 60 mln zł. W grudniu zaś zmiana nastąpiła na stanowisku prezesa zarządu, którym została Marta Rzeszut, członek Grupy Managerskiej Dywizji Drzwiowej Arbonia. Zastąpiła na tym stanowisku prezesa Andrzeja Majchrzaka, który po pięciu latach zarządzania Invado, odszedł na emeryturę.

Marta Rzeszut, nowy prezes Invado.

Marta Rzeszut jest absolwentką Politechniki Krakowskiej oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. W ostatnich latach zajmowała stanowiska menedżera w kilku międzynarodowych przedsiębiorstwach. Pracowała m.in. w firmie Franke w Polsce, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii, a także w koncernach Saint-Gobain, Delphi czy Stomil Sanok.

Invado z Ciasnej należy do szwajcarskiej grupy Arbonia. Firma specjalizuje się w produkcji drzwi wewnętrznych okleinowanych, technicznych, wykorzystując tzw. technologię Invado. W ofercie znaleźć można również dodatki: klamki, listwy przypodłogowe oraz profile i fronty meblowe.

Zobacz również

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec od początku lipca będzie miał nowego prezesa. Został nim Frank Rodrigo Keller. Zastąpi na tym stanowisku Ralfa Haspela, który przechodzi do Voilàp Holding.

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Quanex Building Products podał wyniki finansowe z II kwartału. Jest to okres od lutego do końca kwietnia. Firma zanotowała sprzedaż na poziomie 218 mln dol.

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Jacek Michalak został powołany na członka zarządu ds. finansowych w Grupie Selena FM. Wśród wyzwań stojących obecnie przez przedsiębiorstwem jest m.in. kontrola kosztów oraz zwiększanie udziału produktów wysokomarżowych w sprzedaży.