INVADO ma nowego prezesa

Red.: MR |Data publikacji: 2018-12-05

Invado od początku grudnia ma nową osobę na stanowisku prezesa zarządu. Funkcję tę objęła Marta Rzeszut, członek Grupy Managerskiej Dywizji Drzwiowej Arbonia.

W Invado w ostatnim czasie zachodzi wiele zmian. Firma ma rozbudowany plan rozwoju, w tym i kolejnym roku zamierza wydać na inwestycje około 60 mln zł. W grudniu zaś zmiana nastąpiła na stanowisku prezesa zarządu, którym została Marta Rzeszut, członek Grupy Managerskiej Dywizji Drzwiowej Arbonia. Zastąpiła na tym stanowisku prezesa Andrzeja Majchrzaka, który po pięciu latach zarządzania Invado, odszedł na emeryturę.

Marta Rzeszut, nowy prezes Invado.

Marta Rzeszut jest absolwentką Politechniki Krakowskiej oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. W ostatnich latach zajmowała stanowiska menedżera w kilku międzynarodowych przedsiębiorstwach. Pracowała m.in. w firmie Franke w Polsce, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii, a także w koncernach Saint-Gobain, Delphi czy Stomil Sanok.

Invado z Ciasnej należy do szwajcarskiej grupy Arbonia. Firma specjalizuje się w produkcji drzwi wewnętrznych okleinowanych, technicznych, wykorzystując tzw. technologię Invado. W ofercie znaleźć można również dodatki: klamki, listwy przypodłogowe oraz profile i fronty meblowe.

Zobacz również

Mercor z dużym wzrostem zysku i strategią na najbliższe lata

Mercor z dużym wzrostem zysku i strategią na najbliższe lata

Grupa Mercor S.A. opublikowała dane finansowe ze swojego I kwartału roku obrotowego 2020-2021 (kwiecień-czerwiec). Udało się wygenerować wzrosty w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej, choć był to okres pandemii i lockdownu. Firma opracowała też strategię na lata 2020-2023.

NSG Group z ogromnym spadkiem przychodów

NSG Group z ogromnym spadkiem przychodów

NSG Group poinformował, że globalnie w okresie od kwietnia do czerwca zanotował spadek w przychodach na poziomie ok. 40 proc.

Smart home domeną ludzi młodych

Smart home domeną ludzi młodych

Firma USP Marketing Consultancy przeprowadziła europejskie badanie dotyczące powodów dla których decydujemy się lub rezygnujemy z zakupu produktów z kategorii smart home. Sprawdziła również, czy inwestycje w dom inteligentny to domena ludzi młodych.

1