Koncern IFN, właściciel takich marek jak Internorm, Topic, czy HSF poinformował, że rozstał się z Heinzem Scharlem, członkiem zarządu i dyrektorem zarządzającym ds. strategii. Powodem tej decyzji były odmienne wizje rozwoju przedsiębiorstwa.
– Informujemy, że Heinz Scharl odchodzi z dniem dzisiejszym z firmy. W naszej dwuletniej współpracy powtarzały się odmienne podejścia do przyszłych kierunków strategicznych. Jednak teraz, gdy zmagamy się z wpływem koronakryzysu jasne i jednoznaczne decyzje co do przyszłości są istotne dla naszej firmy, która prowadzona jest zarówno przez udziałowców, jak i zespół zarządzający. Dziękujemy Heinzowi Scharlowi za jego osiągnięcia zarówno dla naszej grupy, jak i dla firm Internom i HSF, za które był odpowiedzialny – czytamy w oświadczeniu koncernu IFN, podpisanym przez zarząd w składzie: Christian Klinger, Anette Klinger, Stephan Kubinger
Z oświadczenia koncernu jasno wynika, że decyzja ta związane była z brakiem porozumienia pomiędzy Scharlem a resztą zarządu tej rodzinnej firmy, którą od trzech pokoleń prowadzi rodzina Klingerów. – W dobie kryzysu powinno się obierać te same kierunki. W tym przypadku tak się ostatnio nie działo. Doszło do patowej sytuacji – tłumaczy na łamach austriackiej prasy Christian Klinger, przedstawiciel rodziny właścicielskiej koncernu IFN. Jak podaje dziennik Oberösterreichische Nachrichten, Heinz Scharl miał zasadniczo odmienne poglądy na temat radzenia sobie z koronakryzysem. Z koncernem IFN związany był od 2018 r.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".