Grupa Würth zanotowała rekordową sprzedaż w 2021 roku. Firma zadowolona jest także z wyniku operacyjnego.
Grupa Würth podał wstępne wyniki za 2021 r. Firma podliczyła, że sezon zakończyła sprzedażą w wysokości 17,1 mld euro. Jest to wzrost o ponad 18 proc. w stosunku do 2020, wówczas wartość sprzedaży wyniosła 14,4 mld euro. W samych Niemczech sprzedaż osiągnęła 10,2 mld euro w porównaniu do 8,3 mld w roku 2020. Dane handlowe osiągnięte za granicą są także, według firmy, bardzo dobre. W Europie Zachodniej i Południowej Würth odnotował szczególnie duża dynamikę wzrostu w porównaniu do 2020 r. Wynika to częściowo z niskiej sprzedaży w 2020 r. we Francji, Hiszpanii czy Włoszech.
Wynik operacyjny Grupy to 1,2 mld euro i jest on wyraźnie wyższy w stosunku do roku 2020, wówczas wyniósł on 775 mln euro. Wpływ na to miał duży wzrost popytu i zwiększona wydajność produkcji. Würth zaznacza także, że w 2021 r. nie poniósł kosztów związanych z targami, podróżami służbowymi, itd.
W Polsce Würth otworzył w lutym 42. placówkę handlową, natomiast pierwsza w naszym kraju powstała w 2006 r. Firma zaopatruje profesjonalistów w narzędzia, a także w produkty do montażu stolarki.
Zobacz również
Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
10 września 2025 roku w Zamku Królewskim w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”.
Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025
18 września drugie w tym roku spotkanie w ramach Forum Webinar. Przedstawimy nowości produktowe branży stolarki na sezon 2025.
Czytaj wrześniowe „Forum Branżowe”
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (09/2025). Gościem wydania jest Marek Mędrek, CEO Schüco International Polska.