Hensfort z ambitnymi planami w tym sezonie

Red.: |Data publikacji:

Hensfort należy do firm, które zaliczają miniony rok do bardzo udanych. Producent podsumował, że przychody ze sprzedaży w 2019 r. są wyższe o 15 proc. w porównaniu do 2018 r. Ten sezon ma być jeszcze lepszy.

Producent okien i drzwi jest zadowolony z wyników handlowych z 2019 r. Jak ocenia Paweł Zatorski, dyrektor handlowy w Hensfort, firma odnotowała 15-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży, co jest wynikiem znacznie lepszym od tego, który odnotowała ogólnie branża stolarki otworowej (ok. 2-4 proc.). Co więcej, przedsiębiorstwo nie zwalnia tempa. W planach jest bowiem poprawienie tego wyniku i osiągnięcie wzrostu na poziomie 20 proc. w tym sezonie, a to może oznaczać już przychody powyżej 115 mln zł.  Oczywiście, w firmie uwzględniane jest przy tych planach spowolnienie gospodarcze.

Okna wykonane w systemie Elegant.

Jakie wydarzenie w minionym roku firma może zaliczyć do najważniejszych? Przede wszystkim wprowadzenie do oferty nowej stolarki w systemie Elegant. Jej premiera odbyła się na targach w Paryżu i Mediolanie. Produkty te będzie można zobaczyć także podczas nadchodzących targów Budma w Poznaniu. Na ten rok Hensfort planuje także zaprezentować nową kolekcję drzwi wejściowych, która proponowana będzie w 100 wzorach.

Jacek Wach, dyrektor ds. marketingu:

W tym roku zaprezentujemy także efekty projektu badawczo-rozwojowego i projektu wzorniczego z zakresu ślusarki aluminiowej. Elewacyjne systemy modułowe, wyposażone w naświetla, automatykę, obudowę ram, a nawet zindywidualizowaną grafikę mogą cieszyć się sporym zainteresowaniem inwestorów.

Hensfort zamierza prezentować swoją ofertę podczas targów w Poznaniu, w Norymberdze, ale i na Ukrainie.

Zobacz również

Grupa Kęty w I kwartale: spadek przychodów, ale wzrost zysku

Grupa Kęty w I kwartale: spadek przychodów, ale wzrost zysku

Grupa Kęty, do której należy m.in. Aluprof, podała szacunkowe dane finansowe za pierwszy kwartał roku 2024. Spółka podkreśla, że pozyskała zamówienia na zadowalającym poziomie.

Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach

Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach

Rynek zewnętrznych osłon przeciwsłonecznych w Niemczech i Austrii przechodzi kryzys. W obu krajach sprzedaż tych wyrobów spadła w 2023 roku po raz pierwszy od wielu lat.

Kooperacja Lanko i Oknoprime

Kooperacja Lanko i Oknoprime

Firma Lanko, polski producent specjalizujący się w produkcji okien i drzwi z PCW oraz aluminium, wykupił 45 proc. udziałów w Oknoprime.

1