Hensfort należy do firm, które zaliczają miniony rok do bardzo udanych. Producent podsumował, że przychody ze sprzedaży w 2019 r. są wyższe o 15 proc. w porównaniu do 2018 r. Ten sezon ma być jeszcze lepszy.
Producent okien i drzwi jest zadowolony z wyników handlowych z 2019 r. Jak ocenia Paweł Zatorski, dyrektor handlowy w Hensfort, firma odnotowała 15-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży, co jest wynikiem znacznie lepszym od tego, który odnotowała ogólnie branża stolarki otworowej (ok. 2-4 proc.). Co więcej, przedsiębiorstwo nie zwalnia tempa. W planach jest bowiem poprawienie tego wyniku i osiągnięcie wzrostu na poziomie 20 proc. w tym sezonie, a to może oznaczać już przychody powyżej 115 mln zł. Oczywiście, w firmie uwzględniane jest przy tych planach spowolnienie gospodarcze.

Jakie wydarzenie w minionym roku firma może zaliczyć do najważniejszych? Przede wszystkim wprowadzenie do oferty nowej stolarki w systemie Elegant. Jej premiera odbyła się na targach w Paryżu i Mediolanie. Produkty te będzie można zobaczyć także podczas nadchodzących targów Budma w Poznaniu. Na ten rok Hensfort planuje także zaprezentować nową kolekcję drzwi wejściowych, która proponowana będzie w 100 wzorach.
Jacek Wach, dyrektor ds. marketingu:
W tym roku zaprezentujemy także efekty projektu badawczo-rozwojowego i projektu wzorniczego z zakresu ślusarki aluminiowej. Elewacyjne systemy modułowe, wyposażone w naświetla, automatykę, obudowę ram, a nawet zindywidualizowaną grafikę mogą cieszyć się sporym zainteresowaniem inwestorów.
Hensfort zamierza prezentować swoją ofertę podczas targów w Poznaniu, w Norymberdze, ale i na Ukrainie.
Zobacz również
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.