Grzegorz Filipek przez wiele lat kierujący marketingiem Oknoplastu Kraków, a w ostatnim czasie pracujący jako samodzielna firma dla MACO Polska, związał się z Alsecco, które w ostatnim czasie dynamicznie się rozwija. Firma wybudowała w tym roku halę o powierzchni 25 tys. mkw., a jest w trakcie dużego rebrandingu.

U nyskiego producenta okien pan Grzegorz pełni co prawda funkcję dyrektora handlowego, ale nie wyobrażamy sobie, żeby przy takim doświadczeniu, nie wpływał na cały marketing tej firmy. Jest on bowiem absolwentem politologii Uniwersytetu Jagielońskiego oraz marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Zaczynał jako dziennikarz w krakowskiej prasie, potem kierował promocją i marketingiem Oknoplastu, a teraz odpowiada za sprzedaż w Alsecco. Aktywnie działa politycznie w partii Nowoczesna, z której był ostatnio kandydatem na Prezydenta Krakowa. Uprawia sporty: jeździ rowerem, dużo biega, gra w tenisa i squasha, nurkuje. Jego pasją są podróże, także te zawodowe, ale najchętniej podróżuje z własną rodziną.
Tagi
Akademia EkonomicznaAlseccodyrektor handlowyGrzegorz FilipekMacoNowoczesnaoknoplastUniwersytet JagielońskiZobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.