Grzegorz Filipek przez wiele lat kierujący marketingiem Oknoplastu Kraków, a w ostatnim czasie pracujący jako samodzielna firma dla MACO Polska, związał się z Alsecco, które w ostatnim czasie dynamicznie się rozwija. Firma wybudowała w tym roku halę o powierzchni 25 tys. mkw., a jest w trakcie dużego rebrandingu.

U nyskiego producenta okien pan Grzegorz pełni co prawda funkcję dyrektora handlowego, ale nie wyobrażamy sobie, żeby przy takim doświadczeniu, nie wpływał na cały marketing tej firmy. Jest on bowiem absolwentem politologii Uniwersytetu Jagielońskiego oraz marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Zaczynał jako dziennikarz w krakowskiej prasie, potem kierował promocją i marketingiem Oknoplastu, a teraz odpowiada za sprzedaż w Alsecco. Aktywnie działa politycznie w partii Nowoczesna, z której był ostatnio kandydatem na Prezydenta Krakowa. Uprawia sporty: jeździ rowerem, dużo biega, gra w tenisa i squasha, nurkuje. Jego pasją są podróże, także te zawodowe, ale najchętniej podróżuje z własną rodziną.
Tagi
Akademia EkonomicznaAlseccodyrektor handlowyGrzegorz FilipekMacoNowoczesnaoknoplastUniwersytet JagielońskiZobacz również
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.
„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki
Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.