Grzegorz Filipek przez wiele lat kierujący marketingiem Oknoplastu Kraków, a w ostatnim czasie pracujący jako samodzielna firma dla MACO Polska, związał się z Alsecco, które w ostatnim czasie dynamicznie się rozwija. Firma wybudowała w tym roku halę o powierzchni 25 tys. mkw., a jest w trakcie dużego rebrandingu.

U nyskiego producenta okien pan Grzegorz pełni co prawda funkcję dyrektora handlowego, ale nie wyobrażamy sobie, żeby przy takim doświadczeniu, nie wpływał na cały marketing tej firmy. Jest on bowiem absolwentem politologii Uniwersytetu Jagielońskiego oraz marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Zaczynał jako dziennikarz w krakowskiej prasie, potem kierował promocją i marketingiem Oknoplastu, a teraz odpowiada za sprzedaż w Alsecco. Aktywnie działa politycznie w partii Nowoczesna, z której był ostatnio kandydatem na Prezydenta Krakowa. Uprawia sporty: jeździ rowerem, dużo biega, gra w tenisa i squasha, nurkuje. Jego pasją są podróże, także te zawodowe, ale najchętniej podróżuje z własną rodziną.
Tagi
Akademia EkonomicznaAlseccodyrektor handlowyGrzegorz FilipekMacoNowoczesnaoknoplastUniwersytet JagielońskiZobacz również
Wystartował konkurs RenOwacja 2026
Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.
Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026
Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.


