Grupa PSB po raz 21. zorganizowała targi w Kielcach. Było to pierwsze spotkanie na żywo po dwóch poprzednich edycjach online.
Producenci materiałów budowlanych oraz przedstawiciele marketów spotkali się w dniach 1-2 marca na kolejnej edycji Targów Grupy PSB. W tym roku, tak jak i w poprzednich latach, wydarzenie miało miejsce na terenie Targów Kielce. Było to też pierwsze spotkanie na żywo po dwóch wcześniejszych edycjach organizowanych online z powodu pandemii. Spotkanie Grupy PSB to jedno z najważniejszych imprez targowych w Polsce, podczas których zawierane są umowy na dany sezon. To jednocześnie barometr nastrojów w branży budowlanej.
Podczas marcowych targów obecnych było 280 wystawców i 350 partnerów Grupy PSB, natomiast osób prowadzących negocjacje było ponad 4 tys. Udało się zawrzeć 14 tys. kontraktów o wartości 396 mln zł. PSB podliczyło, że w ten sposób średnio pojedynczy wystawca wyjechał z portfelem zamówień o wartości 1,4 mln zł, a partner 1,1 mln zł. To więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym. W 2022 r. wystawca zebrał zamówienia na kwotę 1,35 mln zł, a pojedynczy partner złożył zamówienia na kwotę 850 tys. zł. Według PSB te dane wskazują na „ostrożne oczekiwania branży odnośnie popytu na materiały budowlane w najbliższych miesiącach”.
W tym roku wśród wystawców znaleźli się przedstawicieli branży stolarki otworowej, były to m.in. firmy: Domino, Invado, Pol-Skone, Velux, Voster, a także Bostik, Fischer, Lakma, Selena, Soudal, Klimas Wkręt-Met czy Akzo Nobel.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".