Grupa Mercor rośnie także w styczniu

Red.: |Data publikacji:

Potwierdziły się wcześniejsze informacje o zainteresowaniu Grupy Kęty potencjalną współpracą z Mercorem, działającym w branży systemów biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych, jednak wbrew spekulacjom prasowym, na zainteresowaniu poprzestano.

Dariusz Mańko, prezes zarządu Grupy Kety

Przyglądaliśmy się spółce Mercor, ale nie zdecydowaliśmy się wziąć udziału w tym procesie. – powiedział prezes MańkoPlanujemy zakończenie przeglądu opcji strategicznych w drugim kwartale 2019 roku. Jeśli w wyniku przeglądu będą jakieś przełomowe decyzje, to wówczas od razu je zakomunikujemy. Natomiast jeśli przełomu nie  będzie, to publikację strategii do 2025 roku planujemy na początku 2020 roku”.

Tymczasem Mercor robi swoje: realizuje i aktywnie zbiera zamówienia na obecny sezon. W styczniu Grupa pozyskała zamówienia o wartości 26,3 mln zł, co w porównaniu z wartością 24,9 mln zł ze stycznia 2018 roku, oznacza wzrost o 6 proc. Przypomnijmy, że wartość zamówień pozyskanych przez Mercor w I półroczu roku obrotowego (do grudnia włącznie) wyniosła 204,4 mln zł, co było wzrostem o 17 proc. r/r. i to pomimo wysokiej bazy rok wcześniej. Wyniki stycznia potwierdzają więc stałą tendencję wzrostową w tej firmie.

Zobacz również

Hydro spodziewa się wzrostu popytu pod koniec roku

Hydro spodziewa się wzrostu popytu pod koniec roku

Hydro podsumowało pierwszy kwartał 2024 r. Spółka odnotowała spadki w sprzedaży i zysku, ale wyniki są lepsze niż w czwartym kwartale 2023.

20 lat w UE – „Gdyby nie otwarcie wspólnego rynku, pozostalibyśmy firmą lokalną”

20 lat w UE – „Gdyby nie otwarcie wspólnego rynku, pozostalibyśmy firmą lokalną”

Pierwszego dnia maja świętowaliśmy 20-lecie przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Z tej okazji w TVP 1 wyemitowano specjalne wydanie "Programu Informacyjnego", którego tematyką były korzyści z tego wynikające. W materiale przedstawionym w programie głos zabrali również przedsiębiorcy, w tym m.in. przedstawiciel firmy Drutex.

Nowe showroomy z rozwiązaniami polskich producentów

Nowe showroomy z rozwiązaniami polskich producentów

Marzec i kwiecień to okres, w którym polscy producenci intensywnie pracują nad swoimi showroomami. W ostatnim czasie o otwarciu nowych przestrzeni wystawowych informowali Aluprof, Budvar Centrum i Drutex.

1