Grupa Fenzi ogłosiła właśnie przejęcie firmy Thermoseal. Jak podaje, transakcja stanowi ważny kamień milowy dla obu firm.
Fenzi Group, mediolańska firma chemiczna specjalizująca się w rozwiązaniach do obróbki szkła, ogłosiła przejęcie producenta komponentów do szkła izolacyjnego. Transakcja obejmuje zakup 100 proc. udziałów w Grupie Thermoseal, która jest specjalistycznym wytwórcą i dystrybutorem tego rodzaju wyrobów w Wielkiej Brytanii. Poprzedni właściciel, Gwain Paterson, pozostanie dyrektorem zarządzającym, a Mark Hickox – dyrektorem sprzedaży.
Obecnie Thermoseal w asortymencie ma ponad 2,5 tys. komponentów i szeroką gamę maszyn oraz urządzeń do wytwarzania szyb zespolonych. Transakcja objęła zakłady produkcyjne i magazynowe w Birmingham oraz Wigan – tutaj powstają ciepłe ramki dystansowe. Obecnie firma dostarcza produkty do 40 krajów w Azji, Oceanii, Europie, Ameryce Północnej i Ameryce Południowej.
Niedawno nową działalność firma również firma Tecglass, należąca do Grupy Fenzi. Firma, z siedzibą w Lalín w Hiszpanii, oferująca m.in. atramenty ceramiczne, uruchomiła jednostkę biznesową w Downingtown w USA. Jak podaje, ta ekspansja stanowi strategiczny ruch w celu zaspokojenia rosnącego popytu na rynkach USA i Kanady. Obecnie obiekty magazynowe w Fenzi North America będą miały przestrzeń użytkową przeznaczoną tylko dla Tecglass.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".