Glasstec 2022 – zobacz naszą fotorelację

Red.: |Data publikacji:

Za nami targi Glasstec 2022 – to wiodąca na świecie impreza branży szklarskiej, która odbyła się po raz pierwszy po czteroletniej przerwie.

Impreza odbyła się w Międzynarodowym Roku Szkła i udało jej się potwierdzić jej istotną rolę w tej branży. W dniach 20-23 września do Düsseldorfu przybyło 936 wystawców z 47 krajów (z tego kilkunastu z Polski) a ich stoiska odwiedziło 30 tys. osób ze 119 krajów.

Ponad 75 proc. odwiedzających targi przybyło do Düsseldorfu z zagranicy. Jak wynika z zebranych przez targi danych, goście tej imprezy byli bardzo zadowoleni z jej przebiegu, a ponad 90 proc. ankietowanych ocenia, że osiągnęło cele swojej wizyty. Dla większości osób priorytetem było poszukiwanie nowych dostawców, innowacji oraz trendów. Polscy przedstawiciele z branży, którzy uczestniczyli w targach potwierdzali nam te nastroje. Wystawcy byli bardzo zadowoleni z frekwencji, przebiegu rozmów oraz pozyskania kontaktów do wielu potencjalnych klientów. Nie zabrakło także podpisywania nowych umów handlowych podczas tej targowej imprezy.

Glasstec 2022 to prezentacja światowych trendów, rozwiązań przyszłości, a ważnymi zagadnieniami była również ochrona klimatu, w tym dekarbonizacja branży, gospodarowanie zasobami, urbanizacja, jak i aktualne wyzwania, takie jak wysokie koszty energii, wąskie gardła w łańcuchach dostaw i brak wykwalifikowanych pracowników na rynku.

 

 

Zobacz również

Pięćdziesiąt najlepszych okien i drzwi w Polsce

Pięćdziesiąt najlepszych okien i drzwi w Polsce

Po kilkuletniej przerwie po raz szósty zostały wybrane najlepsze okna i drzwi w Polsce w konkursie TopTen Hacks 2022.

ML System notuje niemal 40-procentowy wzrost sprzedaży

ML System notuje niemal 40-procentowy wzrost sprzedaży

ML System podliczył wyniki za trzy kwartały bieżącego roku. Firma odnotowała wzrost wartości sprzedaży o 39 proc.

AGC: w Europie spada popyt na szkło

AGC: w Europie spada popyt na szkło

AGC podliczył wyniki za trzy kwartały. Spółka jednocześnie informuje, że popyt na szkło w Europie spada, co wymaga korekt w działalności.

1