Za nami targi Glasstec 2022 – to wiodąca na świecie impreza branży szklarskiej, która odbyła się po raz pierwszy po czteroletniej przerwie.
Impreza odbyła się w Międzynarodowym Roku Szkła i udało jej się potwierdzić jej istotną rolę w tej branży. W dniach 20-23 września do Düsseldorfu przybyło 936 wystawców z 47 krajów (z tego kilkunastu z Polski) a ich stoiska odwiedziło 30 tys. osób ze 119 krajów.
Ponad 75 proc. odwiedzających targi przybyło do Düsseldorfu z zagranicy. Jak wynika z zebranych przez targi danych, goście tej imprezy byli bardzo zadowoleni z jej przebiegu, a ponad 90 proc. ankietowanych ocenia, że osiągnęło cele swojej wizyty. Dla większości osób priorytetem było poszukiwanie nowych dostawców, innowacji oraz trendów. Polscy przedstawiciele z branży, którzy uczestniczyli w targach potwierdzali nam te nastroje. Wystawcy byli bardzo zadowoleni z frekwencji, przebiegu rozmów oraz pozyskania kontaktów do wielu potencjalnych klientów. Nie zabrakło także podpisywania nowych umów handlowych podczas tej targowej imprezy.
Glasstec 2022 to prezentacja światowych trendów, rozwiązań przyszłości, a ważnymi zagadnieniami była również ochrona klimatu, w tym dekarbonizacja branży, gospodarowanie zasobami, urbanizacja, jak i aktualne wyzwania, takie jak wysokie koszty energii, wąskie gardła w łańcuchach dostaw i brak wykwalifikowanych pracowników na rynku.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.