Forum Branżowe 03.2025 – czytaj w wersji online

Autor: |Data publikacji:

Dostępny jest już marcowy numer miesięcznika „Forum Branżowe”. Rozmawiamy z prezes firmy Plastimet – Anetą Miller. W publikacji znajdziecie również podsumowanie targów Budma oraz szereg interesujących artykułów.

W rozmowie z „Forum Branżowym” Aneta Miller opowiada m.in. o kulisach przejmowania rodzinnego biznesu, wyzwaniach związanych z łączeniem pracy zawodowej z życiem osobistym, a także o tym, czy kobiecie trudno jest odnaleźć się w branży zdominowanej przez mężczyzn. Nie zabrakło wątku związanego z największymi wyzwaniami dla polskiej branży oraz planach firmy na najbliższe lata.

Rozmawiamy również z Tomaszem Chmielewskim, dyrektorem zarządzającym firmy Novoferm. W rubryce „Punkt widzenia” opowiada on o działalności polskich firm w Ukrainie. Dzieli się swoimi doświadczeniami, wskazuje, na co powinny uważać polskie firmy myślące o ekspansji w tym kierunku, oraz radzi, w jaki sposób dostosować swoją ofertę do potrzeb tamtejszych klientów.

Za nami również 33. edycja targów Budma. W tym roku wydarzeniu towarzyszyła również ósma edycja targów WinDoor-tech. Na łamach prezentujemy nasze redakcyjne podsumowanie oraz relacje firm.

W marcowym numerze „Forum Branżowego” znajdziesz również:

  • sondę: najlepiej rokujące rynki eksportowe,
  • przegląd nowości na sezon 2025,
  • pierwszą część artykuły, dotyczącego obsługi posprzedażowej.

Najnowsze „Forum Branżowe” już do pobrania w naszym archiwum.

Forum Branżowe_marzec 2025

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.