Fischer: wzrost sprzedaży i nowe centrum innowacyjności

Red.: MR |Data publikacji: 2020-03-15

Fischer podliczył wyniki ze sprzedaży za rok 2019. Okazało się, że firma zanotowała przychody brutto w wysokości 887 mln euro. To niewielki wzrost względem 2018 r. 

Fischer to dostawca m.in. systemów mocowań mechanicznych do stolarki. Firma podała właśnie do publicznej wiadomości wyniki z minionego roku. Okazało się, że przychody brutto wyniosły 887 mln euro. Jest to wzrost w stosunku do roku poprzedniego blisko o 3 proc., gdyż w 2018 r. sprzedaż brutto wyniosła 864 mln euro.

Firma podaje, że do dobrych wyników przyczynił się dział systemów mocowań, natomiast gorsze wyniki firma odniosła w dziale motoryzacyjnym – tu odnotowano spadek obrotów. Jeśli chodzi o ten rok, to Fischer jest optymistycznie nastawiony i spodziewa się wzrostu przychodów do 900 mln euro. Tutaj jednak pojawia się warunek, te wyniki są do osiągnięcia, jeśli na świecie uda się zmniejszyć wpływ koronawirusa na gospodarkę i nie pojawi się recesja.

Jeśli chodzi o ten rok, to producent systemów zamocowań planuje także otworzyć nowe centrum: Fischer Innovation Campus. Znajduje się ono w siedzibie głównej firmy w Tumlingen w Niemczech, a otwarcie zaplanowane jest na maj tego roku. Centrum przeznaczone będzie – jak podaje Fischer – wyłącznie dla start-upów.

Zobacz również

Mercor na plusie, z sukcesami w Rosji

Mercor na plusie, z sukcesami w Rosji

W minionym roku obrotowym Grupa Mercor odnotowała wzrost sprzedaży i poprawę rentowności na wszystkich poziomach. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wzrosły o 7 proc. do wartości 396,1 mln zł, a zysk netto do 25,0 mln zł, czyli wzrósł aż o 69 proc.

Nowi szefowie marketingu w Hensforcie i w Pagenie

Nowi szefowie marketingu w Hensforcie i w Pagenie

Jak dowiedziała się nasza redakcja, Jacek Wach zakończył współpracę z firmą Hensfort, gdzie piastował stanowisko dyrektora ds. marketingu. Teraz taką funkcję będzie pełnił w firmie Pagen. Kilka miesięcy temu z Hensfortu do Pagena przeszedł Paweł Zatorski. 

Sprzedaż włoskich maszyn do szkła ma wartość 2,3 mld euro

Sprzedaż włoskich maszyn do szkła ma wartość 2,3 mld euro

Włoscy producenci maszyn do obróbki szkła zaliczyli 2019 rok do udanych. Motorem napędzający branżę był eksport, wyższy o 3,7 proc. w porównaniu do 2018.

1