Fischer: wzrost sprzedaży i nowe centrum innowacyjności

Autor: |Data publikacji:

Fischer podliczył wyniki ze sprzedaży za rok 2019. Okazało się, że firma zanotowała przychody brutto w wysokości 887 mln euro. To niewielki wzrost względem 2018 r. 

Fischer to dostawca m.in. systemów mocowań mechanicznych do stolarki. Firma podała właśnie do publicznej wiadomości wyniki z minionego roku. Okazało się, że przychody brutto wyniosły 887 mln euro. Jest to wzrost w stosunku do roku poprzedniego blisko o 3 proc., gdyż w 2018 r. sprzedaż brutto wyniosła 864 mln euro.

Firma podaje, że do dobrych wyników przyczynił się dział systemów mocowań, natomiast gorsze wyniki firma odniosła w dziale motoryzacyjnym – tu odnotowano spadek obrotów. Jeśli chodzi o ten rok, to Fischer jest optymistycznie nastawiony i spodziewa się wzrostu przychodów do 900 mln euro. Tutaj jednak pojawia się warunek, te wyniki są do osiągnięcia, jeśli na świecie uda się zmniejszyć wpływ koronawirusa na gospodarkę i nie pojawi się recesja.

Jeśli chodzi o ten rok, to producent systemów zamocowań planuje także otworzyć nowe centrum: Fischer Innovation Campus. Znajduje się ono w siedzibie głównej firmy w Tumlingen w Niemczech, a otwarcie zaplanowane jest na maj tego roku. Centrum przeznaczone będzie – jak podaje Fischer – wyłącznie dla start-upów.

Zobacz również

Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje

Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje

Już niedługo startuje coroczny konkurs kalendarzy branżowych. Czekamy na wasze tegoroczne propozycje, które możecie przesłać na adres naszej redakcji.

Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood

Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood

W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.