Fischer w 2020 r. lepiej, niż oczekiwano

Autor: |Data publikacji:

Fischer, dostawca m.in. systemów mocowań mechanicznych do stolarki, podał właśnie wyniki za miniony rok. Choć wyniki były gorsze niż w 2019 r. i tak zdaniem firmy przerosły oczekiwania.

Fischer w 2020 r.  odnotował sprzedaż brutto w wysokości 872 mln euro w porównaniu do 887 w roku 2019 (oznacza to spadek o 1,7 proc.). Przedstawiciele firmy uważają, że osiągnięty wynik jest lepszy od założeń związanych z koronakryzysem na świecie. Jak podano, po uwzględnieniu różnic kursowych sprzedaż wyniosła 877 mln euro i była „dokładnie na poziomie z roku poprzedniego, po uwzględnieniu kursów walut”.

W dziale systemów zamocowań sprzedaż utrzymała się niemal na poziomie ubiegłorocznym. Na wielu z 38 rynków krajowych firma osiągnęła „ znaczący wzrost (dotyczy to również rynku niemieckiego). „Inne kraje w Europie i Azji, w tym Chiny, również zakończyły rok budżetowy 2020 pozytywnie” – czytamy w oświadczeniu firmy

Ze względu na niepewną sytuację na światowych rynkach w związku z pandemią koronawirusa oraz „niektórym nieprzyjaznym politycznie decyzjom, które utrudniają zrównoważony biznes”, Fischer nie podaje prognozy na bieżący rok finansowy.

Fischer InnovationsCampus

W maju 2020 roku Fischer otworzył kampus innowacji (Fischer InnovationsCampus) tuż obok swojej siedziby w Tumlingen. Mieści on kilka start-upów, które wraz z innymi grupami pracowników generują nowe pomysły i innowacje. Kampus innowacji w bieżącym roku finansowym ma być stopniowo rozwijany w innych lokalizacjach firmy na świecie. Ponadto rozpocznie się produkcja w nowych spółkach w Wietnamie (systemy mocowania) oraz w Serbii (branża automotive).

 

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.