Firmy zmieniają zarządy i strategie działania

Autor: |Data publikacji:

Grupa Reynaers ma nowego dyrektora generalnego. Zmiany wprowadzi także Dormakaba i Swisspacer. 

W Grupie Reynaers nowym dyrektorem generalnym został Bert Geerinckx. Zastąpił na tym stanowisku Dirka Bontriddera, który zdecydował się opuścić firmę, by zacząć pracę w branży technologii medycznej. Nowy CEO w Reynaersie zna firmę bardzo dobrze, bo pracuje w niej od ponad 13 lat, a w ciągu ostatnich pięciu pełnił funkcje wiceprezesa ds. sprzedaży. Bert Geerinckx był również dyrektorem generalnym Reynaers Aluminium Belux.

Bert Geerinckx, Reynaers

Z kolei Dormakaba wprowadza zmiany, które usprawnią realizacje strategii spółki „Shape4Growth”, a jednocześnie będą dostosowane m.in. do zmieniającego się otoczenia gospodarczego. To krok w kierunku zmniejszenia bazy kosztowej, zwiększenia wydajności i optymalizacji działań. By realizować te cele, firma wprowadza nowe stanowiska: Chief Commercial Officer (CCO) i Chief Innovation Officer (CIO), co według firmy wzmocni możliwości działu handlowego i innowacyjnego. Nowym CCO będzie Steve Bewick, obecnie kierujący regionem Europa i Afryka, a nowym CIO zostanie Alex Housten, obecnie odpowiedzialny za region Ameryki Północnej i Południowej. Zmiany organizacyjne wejdą w życie od 1 lipca 2023 r.

W Polsce Rafał Rączka  stał się odpowiedzialny za sprzedaż w kolejnych regionach. Zarządza obecnie na dotychczasowych rynkach, którymi są Polska, Skandynawia, kraje nadbałtyckie, Ukraina i Białoruś, a dołączyły do nich Czechy, Słowacja, Bałkany, Rumunia, Bułgaria, Węgry, Turcja i Izrael. Obecnie stanowisko Rafała Rączki to Head of Sales & Marketing Northern and Eastern Europe.

Rafał Rączka Swisspacer
Rafał Rączka, Swisspacer.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.