FIBARO: wzrosty o 2000 i 3000 procent!

Autor: |Data publikacji:

Grupa NICE osiągnęła w miniony roku ponad 380 mln euro przychodów ze sprzedaży. Grupa kontynuuje proces nabywania nowych spółek, które poszerzają portfolio produktowe grupy m.in. o technologie smart home i systemy kontroli dostępu. W ubiegłym roku zakupiono łącznie 5 nowych spółek, a w styczniu tego roku doszła kolejna. Wpłynęło to wyraźnie na tegoroczne plany sprzedażowe, które sięgają wartości 460-480 mln euro.

Jedną ze spółek zakupionych w minionym roku jest FIBARO z Poznania, członek koalicji Dom Bezpieczny, które zanotowało w ub. sezonie niemal 50-procentowy wzrost sprzedaży. W Polsce największe wzrosty dotyczyły województw: śląskiego, mazowieckiego i małopolskiego. W Europie Środkowo -Wschodniej najbardziej, bo aż o 976 proc. wzrosła sprzedaż w Rosji, ale też na Słowacji (o 830 proc.), na Węgrzech (o 231 proc.) i w Serbii (o 162 proc.). Jeśli idzie o poszczególne produkty, to o ponad 3000 proc. wzrosła sprzedaż Home Kit CO Sensor, o ponad 400 proc. Wall Plug, a niemal o 2000 proc. wersja Z-Wave do zarządzania temperaturą (Heat Controller i Temperature Sensor). Jak wynika z danych przygotowanych przez Samsunga, systemy smart home w okresie 2017-2019 zainstalowane będą w 10 mln gospodarstw domowych, a w kolejnych latach ich liczba wzrośnie do 100 milionów.

Obszerną rozmowę na temat nowej strategii Grupy NICE i jej współpracy z producentami stolarki zamieścimy w kwietniowym wydaniu naszego miesięcznika, którego gościem będzie Adam Krużyński, szef sprzedaży Grupy.

Zobacz również

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.

Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce

Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce

Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.