FIBARO wchodzi na rynek japoński

Autor: PG |Data publikacji: 2018-08-22

Trzy produkty polskiego producenta automatyki budynkowej FIBARO pojawiły się w ofercie jednego z największych operatorów telefonii komórkowej w Japonii, firmy KDDI. Kontrakt pomiędzy spółkami ma charakter długotrwały.

Wraz z podpisaniem umowy FIBARO stało się jedyną firmą z Polski, która dostarcza zaawansowaną elektronikę użytkową do Kraju Kwitnącej Wiśni. W ofercie należącej do KDDI marki AU znalazły się trzy urządzenia projektowane i produkowane w Poznaniu: Wall Plug, Motion Sensor oraz Door/WIndow Sensor.

FIBARO - inteligentny włącznik Wall Plug
FIBARO – inteligentny włącznik Wall Plug

Podpisanie kontraktu na dostawy naszej zaawansowanej elektroniki dla takiego partnera jak KDDI to dla nas duże wyróżnienie – mówi Krzysztof Banasiak, członek zarządu Fibar Group S.A. – Po pierwsze rozpoczynamy współpracę z jednym z największych operatorów na japońskim rynku, po drugie wchodzimy na rynek bardzo wymagający dla firm spoza Azji i USA, a po trzecie jesteśmy pierwszą firmą z Polski produkującą elektronikę konsumencką, której udało się tego dokonać. Było to dużym wyzwaniem, bo urządzenia nie tylko należało dostosować do nowych częstotliwości i uzyskać dodatkowe certyfikaty na japoński rynek, ale również wymagało to przejścia najbardziej szczegółowego audytu fabryki w historii naszej 8-letniej działalności – dodał Banasiak.

Urządzenia FIBARO będą uzupełnieniem oferty marki AU by KDDI, która posiada już własny system smart home oparty na protokole Z-Wave, kompatybilnym z produktami polskiego producenta.

Zobacz również

Innowacyjność się opłaca w Assa Abloy

Innowacyjność się opłaca w Assa Abloy

Assa Abloy podsumowała II kwartał bieżącego roku. Firma odnotowała 11 proc. wzrost wartości sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym, natomiast wzrost był 14-proc. porównując półrocza.

Nowe prawo zamówień publicznych: czy przetargi będą atrakcyjniejsze?

Nowe prawo zamówień publicznych: czy przetargi będą atrakcyjniejsze?

Nowe prawo zamówień publicznych ma wejść w życie 1 stycznia 2021 roku i zachęcić małe firmy do udziału w przetargach. Jakie zmiany nas czekają?

Winkhaus i Mediola łączą siły na rzecz smart home

Winkhaus i Mediola łączą siły na rzecz smart home

Firma Winkhaus, specjalizująca się w produkcji okuć okiennych i drzwiowych oraz Mediola rozpoczęły współpracę w sektorze smart home. W ramach kooperacji możliwe będzie zintegrowanie rozwiązań obu firm.