FIBARO wchodzi na rynek japoński

Red.: PG |Data publikacji: 2018-08-22

Trzy produkty polskiego producenta automatyki budynkowej FIBARO pojawiły się w ofercie jednego z największych operatorów telefonii komórkowej w Japonii, firmy KDDI. Kontrakt pomiędzy spółkami ma charakter długotrwały.

Wraz z podpisaniem umowy FIBARO stało się jedyną firmą z Polski, która dostarcza zaawansowaną elektronikę użytkową do Kraju Kwitnącej Wiśni. W ofercie należącej do KDDI marki AU znalazły się trzy urządzenia projektowane i produkowane w Poznaniu: Wall Plug, Motion Sensor oraz Door/WIndow Sensor.

FIBARO - inteligentny włącznik Wall Plug
FIBARO – inteligentny włącznik Wall Plug

Podpisanie kontraktu na dostawy naszej zaawansowanej elektroniki dla takiego partnera jak KDDI to dla nas duże wyróżnienie – mówi Krzysztof Banasiak, członek zarządu Fibar Group S.A. – Po pierwsze rozpoczynamy współpracę z jednym z największych operatorów na japońskim rynku, po drugie wchodzimy na rynek bardzo wymagający dla firm spoza Azji i USA, a po trzecie jesteśmy pierwszą firmą z Polski produkującą elektronikę konsumencką, której udało się tego dokonać. Było to dużym wyzwaniem, bo urządzenia nie tylko należało dostosować do nowych częstotliwości i uzyskać dodatkowe certyfikaty na japoński rynek, ale również wymagało to przejścia najbardziej szczegółowego audytu fabryki w historii naszej 8-letniej działalności – dodał Banasiak.

Urządzenia FIBARO będą uzupełnieniem oferty marki AU by KDDI, która posiada już własny system smart home oparty na protokole Z-Wave, kompatybilnym z produktami polskiego producenta.

Zobacz również

Grupa Velux na czele polskiej stolarki

Grupa Velux na czele polskiej stolarki

Tegoroczna lista 500 dziennika Rzeczpospolita nie przynosi większych niespodzianek, choć brakuje na niej kilku czołowych firm naszej branży. Być może niechęć ujawniania swoich wyników spowodowała, że tym razem zabrakło zarówno Eko-Okien jak i Fakro.

Małkowski-Martech ze wzrostem przychodów

Małkowski-Martech ze wzrostem przychodów

Małkowski-Martech podsumował pierwszy kwartał. Przychody ze sprzedaży wyniosły 11,467 mln zł w porównaniu do 9,728 mln zł w I kwartale w roku 2019.

Zmiana na stanowisku dyrektora zarządzającego Swisspacer

Zmiana na stanowisku dyrektora zarządzającego Swisspacer

Andreas Geith dotychczasowy dyrektor zarządzający SWISSPACER odchodzi ze stanowiska z dniem 31 maja 2020 r. Decyzję tą podjął sam dyrektor, który z końcem miesiąca przechodzi na emeryturę. Jego obowiązki przejmie Victoria Renz-Kiefel, dotychczasowa dyrektor ds. strategii spółki Saint-Gobain High Performance Solutions.

1