FIBARO wchodzi na rynek japoński

Autor: |Data publikacji:

Trzy produkty polskiego producenta automatyki budynkowej FIBARO pojawiły się w ofercie jednego z największych operatorów telefonii komórkowej w Japonii, firmy KDDI. Kontrakt pomiędzy spółkami ma charakter długotrwały.

Wraz z podpisaniem umowy FIBARO stało się jedyną firmą z Polski, która dostarcza zaawansowaną elektronikę użytkową do Kraju Kwitnącej Wiśni. W ofercie należącej do KDDI marki AU znalazły się trzy urządzenia projektowane i produkowane w Poznaniu: Wall Plug, Motion Sensor oraz Door/WIndow Sensor.

FIBARO - inteligentny włącznik Wall Plug
FIBARO – inteligentny włącznik Wall Plug

Podpisanie kontraktu na dostawy naszej zaawansowanej elektroniki dla takiego partnera jak KDDI to dla nas duże wyróżnienie – mówi Krzysztof Banasiak, członek zarządu Fibar Group S.A. – Po pierwsze rozpoczynamy współpracę z jednym z największych operatorów na japońskim rynku, po drugie wchodzimy na rynek bardzo wymagający dla firm spoza Azji i USA, a po trzecie jesteśmy pierwszą firmą z Polski produkującą elektronikę konsumencką, której udało się tego dokonać. Było to dużym wyzwaniem, bo urządzenia nie tylko należało dostosować do nowych częstotliwości i uzyskać dodatkowe certyfikaty na japoński rynek, ale również wymagało to przejścia najbardziej szczegółowego audytu fabryki w historii naszej 8-letniej działalności – dodał Banasiak.

Urządzenia FIBARO będą uzupełnieniem oferty marki AU by KDDI, która posiada już własny system smart home oparty na protokole Z-Wave, kompatybilnym z produktami polskiego producenta.

Zobacz również

Znamy laureatów Builder Super Power 2025

Znamy laureatów Builder Super Power 2025

Zakończyła się kolejna edycja wyróżnień Builder Super Power 2025. Wśród laureatów znaleźli się przedstawiciele firm związanych z branżą stolarki budowlanej.

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.