Fart Produkt może zaliczyć minione półrocze do bardzo udanych. Firma ocenia, że w tym roku wyniki z pierwszych sześciu miesięcy są wyższe, niż w 2019 r.
Producent bram i osłon podliczył, że wyniki handlowe w pierwszym półroczu były wyższe, niż rok wcześniej, mimo obostrzeń związanych z pandemią. Co warte podkreślenia, firma w żadnym z miesięcy tego roku nie odnotowała spadków ze sprzedaży. Jest to z pewnością efekt wcześniejszych inwestycji w rozwój nowych kanałów sprzedaży, a także poszerzanie sprzedaży o kolejne rynki zbytu.

W tym roku dużą popularnością w Polsce, jeśli chodzi o przesłony cieszą się moskitiery. Fart Produkt odnotował z kolei większe zainteresowanie produktami ekskluzywnymi. Należą do nich moskitiery plisowane, które szczególnie się sprawdzają w przypadku dużych przeszkleń, jak na przykład drzwi tarasowe. W Fart Produkcie można zamówić moskitierę, która przesłoni drzwi o szerokości nawet do 6 m.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


