Fart Produkt bez jednego choćby miesiąca spadku

Autor: |Data publikacji:

Fart Produkt może zaliczyć minione półrocze do bardzo udanych. Firma ocenia, że w tym roku wyniki z pierwszych sześciu miesięcy są wyższe, niż w 2019 r.

Producent bram i osłon podliczył, że wyniki handlowe w pierwszym półroczu były wyższe, niż rok wcześniej, mimo obostrzeń związanych z pandemią. Co warte podkreślenia, firma w żadnym z miesięcy tego roku nie odnotowała spadków ze sprzedaży. Jest to z pewnością efekt wcześniejszych inwestycji w rozwój nowych kanałów sprzedaży, a także poszerzanie sprzedaży o kolejne rynki zbytu.

Fart Produkt, moskitiera plisowana

W tym roku dużą popularnością w Polsce, jeśli chodzi o przesłony cieszą się moskitiery. Fart Produkt odnotował z kolei większe zainteresowanie produktami ekskluzywnymi. Należą do nich moskitiery plisowane, które szczególnie się sprawdzają w przypadku dużych przeszkleń, jak na przykład drzwi tarasowe. W Fart Produkcie można zamówić moskitierę, która przesłoni drzwi o szerokości nawet do 6 m.

Zobacz również

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.