Fart Produkt bez jednego choćby miesiąca spadku

Autor: |Data publikacji:

Fart Produkt może zaliczyć minione półrocze do bardzo udanych. Firma ocenia, że w tym roku wyniki z pierwszych sześciu miesięcy są wyższe, niż w 2019 r.

Producent bram i osłon podliczył, że wyniki handlowe w pierwszym półroczu były wyższe, niż rok wcześniej, mimo obostrzeń związanych z pandemią. Co warte podkreślenia, firma w żadnym z miesięcy tego roku nie odnotowała spadków ze sprzedaży. Jest to z pewnością efekt wcześniejszych inwestycji w rozwój nowych kanałów sprzedaży, a także poszerzanie sprzedaży o kolejne rynki zbytu.

Fart Produkt, moskitiera plisowana

W tym roku dużą popularnością w Polsce, jeśli chodzi o przesłony cieszą się moskitiery. Fart Produkt odnotował z kolei większe zainteresowanie produktami ekskluzywnymi. Należą do nich moskitiery plisowane, które szczególnie się sprawdzają w przypadku dużych przeszkleń, jak na przykład drzwi tarasowe. W Fart Produkcie można zamówić moskitierę, która przesłoni drzwi o szerokości nawet do 6 m.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.