Fart Produkt może zaliczyć minione półrocze do bardzo udanych. Firma ocenia, że w tym roku wyniki z pierwszych sześciu miesięcy są wyższe, niż w 2019 r.
Producent bram i osłon podliczył, że wyniki handlowe w pierwszym półroczu były wyższe, niż rok wcześniej, mimo obostrzeń związanych z pandemią. Co warte podkreślenia, firma w żadnym z miesięcy tego roku nie odnotowała spadków ze sprzedaży. Jest to z pewnością efekt wcześniejszych inwestycji w rozwój nowych kanałów sprzedaży, a także poszerzanie sprzedaży o kolejne rynki zbytu.

W tym roku dużą popularnością w Polsce, jeśli chodzi o przesłony cieszą się moskitiery. Fart Produkt odnotował z kolei większe zainteresowanie produktami ekskluzywnymi. Należą do nich moskitiery plisowane, które szczególnie się sprawdzają w przypadku dużych przeszkleń, jak na przykład drzwi tarasowe. W Fart Produkcie można zamówić moskitierę, która przesłoni drzwi o szerokości nawet do 6 m.
Zobacz również
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.
Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)
Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.


