Fart Produkt notuje wzrost sprzedaży i buduje nową halę

Autor: WK |Data publikacji: 2019-01-23

Fart Produkt, producent osłon i bram, zanotował ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży i rozpoczął rozbudowę zakładu w Toruniu.

Fart Produkt Sp. z o. o. Sp. k. to firma prywatna z polskim kapitałem. Jest producentem osłon wewnętrznych i zewnętrznych oraz bram garażowych i przemysłowych. W tym roku obchodzi 25. rocznicę powstania.

Rok 2018 przyniósł spółce z Torunia ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży. Ponadto po raz kolejny otrzymała tytuł Gazeli Biznesu, a udział w targach Budma w Poznaniu pozwolił pozyskać wielu nowych kontrahentów oraz uruchomić nowe kierunki dystrybucji. W ten sposób produkty spółki stały się dostępne w całej Polsce. Oprócz tego przystąpiono do wdrożenia autorskiego programu ofertującego rolety zewnętrzne dla dystrybutorów. Co więcej, w przyszłości program ten ma objąć cały asortyment firmy.

fart produkt toruń
Zdjęcie: Fart Produkt

W ubiegłym roku firma rozpoczęła budowę nowej hali produkcyjnej o powierzchni 2 tysięcy metrów kwadratowych. Kiedy zostanie oddana do użytku, przeniesiona będzie tam stale rosnąca produkcja bram garażowych. Otwarcie nowej hali zaplanowano na maj br. , ale jest to zaledwie pierwszy etap rozbudowy zakładu z trzech planowanych w kolejnych latach. W najbliższym czasie spółka chce więcej eksportować.

Zobacz również

KNELSEN zakończył rok na dużym plusie

KNELSEN zakończył rok na dużym plusie

Knelsen z siedzibą w Niemczech zakończył rok 2018 dużym wzrostem sprzedaży, był on wyższy o 47 proc. w porównaniu do roku 2017. Firma zamierza w 2020 r. rozpocząć budowę nowej hali fabrycznej.

Grupa Mercor rośnie także w styczniu

Grupa Mercor rośnie także w styczniu

W styczniu Grupa Mercor pozyskała zamówienia o wartości 26,3 mln zł, co w porównaniu z wartością 24,9 mln zł ze stycznia 2018 roku, oznacza wzrost o 6 proc.

#10YearsChallenge – jak zmienili się liderzy branży  w ciągu dekady?

#10YearsChallenge – jak zmienili się liderzy branży w ciągu dekady?

Obecnie w mediach społecznościowych króluje wyzwanie #10YearsChallenge, w ramach którego publikuje się swoje aktualne zdjęcie oraz sprzed dziesięciu lat. Nasza redakcja również postanowiła dokonać podróży w przeszłość – sprawdziliśmy, jak wyglądała lista liderów w branży dekadę temu i jak się prezentuje obecnie.