Fart Produkt notuje wzrost sprzedaży i buduje nową halę

Red.: |Data publikacji:

Fart Produkt, producent osłon i bram, zanotował ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży i rozpoczął rozbudowę zakładu w Toruniu.

Fart Produkt Sp. z o. o. Sp. k. to firma prywatna z polskim kapitałem. Jest producentem osłon wewnętrznych i zewnętrznych oraz bram garażowych i przemysłowych. W tym roku obchodzi 25. rocznicę powstania.

Rok 2018 przyniósł spółce z Torunia ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży. Ponadto po raz kolejny otrzymała tytuł Gazeli Biznesu, a udział w targach Budma w Poznaniu pozwolił pozyskać wielu nowych kontrahentów oraz uruchomić nowe kierunki dystrybucji. W ten sposób produkty spółki stały się dostępne w całej Polsce. Oprócz tego przystąpiono do wdrożenia autorskiego programu ofertującego rolety zewnętrzne dla dystrybutorów. Co więcej, w przyszłości program ten ma objąć cały asortyment firmy.

fart produkt toruń
Zdjęcie: Fart Produkt

W ubiegłym roku firma rozpoczęła budowę nowej hali produkcyjnej o powierzchni 2 tysięcy metrów kwadratowych. Kiedy zostanie oddana do użytku, przeniesiona będzie tam stale rosnąca produkcja bram garażowych. Otwarcie nowej hali zaplanowano na maj br. , ale jest to zaledwie pierwszy etap rozbudowy zakładu z trzech planowanych w kolejnych latach. W najbliższym czasie spółka chce więcej eksportować.

Zobacz również

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

ML System z prawie 300-procentowym wzrostem eksportu

ML System z prawie 300-procentowym wzrostem eksportu

Grupa ML System opublikowała dane finansowe za rok 2023. W tym czasie wielokrotnie zwiększył się eksport. Natomiast zarówno przychody ze sprzedaży, jak i zysk brutto oraz EBIDTA zmalały.

1