Fart Produkt notuje wzrost sprzedaży i buduje nową halę

Autor: WK |Data publikacji: 2019-01-23

Fart Produkt, producent osłon i bram, zanotował ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży i rozpoczął rozbudowę zakładu w Toruniu.

Fart Produkt Sp. z o. o. Sp. k. to firma prywatna z polskim kapitałem. Jest producentem osłon wewnętrznych i zewnętrznych oraz bram garażowych i przemysłowych. W tym roku obchodzi 25. rocznicę powstania.

Rok 2018 przyniósł spółce z Torunia ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży. Ponadto po raz kolejny otrzymała tytuł Gazeli Biznesu, a udział w targach Budma w Poznaniu pozwolił pozyskać wielu nowych kontrahentów oraz uruchomić nowe kierunki dystrybucji. W ten sposób produkty spółki stały się dostępne w całej Polsce. Oprócz tego przystąpiono do wdrożenia autorskiego programu ofertującego rolety zewnętrzne dla dystrybutorów. Co więcej, w przyszłości program ten ma objąć cały asortyment firmy.

fart produkt toruń
Zdjęcie: Fart Produkt

W ubiegłym roku firma rozpoczęła budowę nowej hali produkcyjnej o powierzchni 2 tysięcy metrów kwadratowych. Kiedy zostanie oddana do użytku, przeniesiona będzie tam stale rosnąca produkcja bram garażowych. Otwarcie nowej hali zaplanowano na maj br. , ale jest to zaledwie pierwszy etap rozbudowy zakładu z trzech planowanych w kolejnych latach. W najbliższym czasie spółka chce więcej eksportować.

Zobacz również

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Redakcja ForumBranzowe.com przygotowała najciekawsze artykuły z ostatnich tygodni, które były publikowane na łamach serwisu. Mamy nadzieję, że będzie to ciekawa lektura w ten świąteczny dzień. 

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Największy w Polsce producent okien za pośrednictwem nowego serwisu internetowego prezentuje swoje produkty wyprzedażowe, magazynowe w strefie gospodarczej przedsiębiorstwa. Wśród nich można znaleźć wiele okien i drzwi, będących np. owocem błędnych zamówień.

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

Pozbud podsumował 2018 r. pod względem handlowym. Firma zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 28 proc. Wartość sprzedaży stolarki wyniosła 63,3 mln zł.