Fakro zwiększa moce produkcyjne

Red.: |Data publikacji:

Fakro inwestuje w rozwój mocy produkcyjnych. Firma będzie produkować w Stanach Zjednoczonych, a także rozwijać zakład w Nowym Sączu.

Fakro America LLC prezentowało swoją ofertę podczas tegorocznych targów budowlanych NAHB International Builders’ Show w Las Vegas.

Fakro inwestuje w produkcję za granicą. W Stanach Zjednoczonych trwa właśnie duża inwestycja. Firma planuje rozpocząć działalność produkcyjną w USA jeszcze w tym sezonie, na dużą skalę. Obecnie działa Fakro America LLC, które oferuje całą paletę produktów przedsiębiorstwa, od okien dachowych, świetlików, poprzez okna pionowe, osłony czy schody strychowe.

Fakro planuje także rozwój zakładu w siedzibie firmy, w Nowym Sączu. Produkcja z Ukrainy została częściowo przeniesiona do Polski, tu czynione były także inwestycje w moce produkcyjne, m.in. robotyzację i automatyzację. Ponadto firma bierze pod uwagę rozwój sprzedaży na Bliskim Wschodzie. Na tych rynkach, ze względu na warunki klimatyczne, okna dachowe nie cieszą się dużą popularnością. Producent chce skupić się tam na ofercie m.in. okien pionowych.  Nie podaje na razie szczegółów na temat inwestycji. O rozwoju firmy i sytuacji rynkowej opowiada Janusz Komurkiewicz z Fakro dla Wirtualnego Nowego Przemysłu.

Zobacz również

Nowe showroomy z rozwiązaniami polskich producentów

Nowe showroomy z rozwiązaniami polskich producentów

Marzec i kwiecień to okres, w którym polscy producenci intensywnie pracują nad swoimi showroomami. W ostatnim czasie o otwarciu nowych przestrzeni wystawowych informowali Aluprof, Budvar Centrum i Drutex.

Polskie firmy ruszyły na zakupy włoskich maszyn

Polskie firmy ruszyły na zakupy włoskich maszyn

Polscy producenci wyrobów z drewna, m.in. stolarki kupili w zeszłym roku maszyny włoskie o wartości ponad 107 mln euro, to wzrost o 35 proc.

Wzrost popytu na systemy bezpieczeństwa. Spółka Assa Abloy podsumowała pierwszy kwartał

Wzrost popytu na systemy bezpieczeństwa. Spółka Assa Abloy podsumowała pierwszy kwartał

Assa Abloy podliczyła pierwszy kwartał, spółka odnotowała wzrost sprzedaży o 6 proc. Widzi też popyt na bezpieczne systemy wejściowe.

1