Eurocolor z marcową obniżką cen

Red.: |Data publikacji:

Sezon okienno-drzwiowych rabatów i bonusów w pełni. Do końca marca na przykład trwa cenowa obniżka w firmie Eurocolor. W Pyskowicach wystartowały działania związane ze strategią marki na lata 2022-24.

Marcowe wydanie Forum Branżowego przyniesie ranking producentów stolarki według wyników sprzedaży w roku 2022. W gronie 60 największych marek znajduje się również Eurocolor, który odnotował 37 procentowy wzrost względem roku 2021, osiągając przychody powyżej 160 mln zł. To rewelacyjny wręcz wynik, biorąc pod uwagę, że średnia dla tej grupy firm wyniosła ledwie powyżej 20 proc. U producenta z Pyskowic do takiego wzrostu przyczynił się, jak informuje jego szef rozwoju strategii, przede wszystkim wzrost udziału sprzedaży eksportowej. Nie bez znaczenia zapewne było również uruchomienie nowej linii produktowej Hybrid X, która uatrakcyjniła ofertę tej firmy oraz znaczące zwiększenie możliwości produkcyjnych ślusarki aluminiowej.

Jak informuje Bartłomiej Stanuch firma oficjalnie zamknęła sezon 2022, uznając za swoje sukcesy również wybudowanie nowej hali magazynowej oraz powiększenie placów magazynowych. W ub. roku oddano do użytku własną lakiernię, ale też rozbudowano flotę samochodową. Wykonano także dużo pracy w sieci dilerskiej, ale od teraz wdrażana jest w Pyskowicach Strategia Marki na lata 2023-2024. Aktualnie realizowana jest tu najnowsza odsłona cenowej obniżki, w której do końca marca oferowane są klientom rabaty i skonta do 18 proc. Rabat 8-procentowy dotyczy okien i drzwi przesuwnych, natomiast rabat pre-paid w wysokości 10 proc. przysługuje tym, którzy zdecydują się na 100-procentową przedpłatę.

Zobacz również

ML System zakończył kwartał dwoma patentami na szyby

ML System zakończył kwartał dwoma patentami na szyby

ML System podliczył wyniki handlowe z I kwartału. Firma odnotowała spadek wartości przychodów ze sprzedaży.

Niższa wartość zamówień w Mercorze

Niższa wartość zamówień w Mercorze

Grupa Mercor pozyskała w kwietniu zamówienia o wartości niższej o 18 proc. w stosunku analogicznego okresu w roku ubiegłym.

Hydro i Saint-Gobain chcą wspólnie minimalizować ślad węglowy

Hydro i Saint-Gobain chcą wspólnie minimalizować ślad węglowy

Hydro Building i Saint-Gobain nawiązały współpracę na polu niskoemisyjnych fasad. Obie firmy będą współpraować by zmniejszyć ślad węglowy.

1