Sezon okienno-drzwiowych rabatów i bonusów w pełni. Do końca marca na przykład trwa cenowa obniżka w firmie Eurocolor. W Pyskowicach wystartowały działania związane ze strategią marki na lata 2022-24.
Marcowe wydanie Forum Branżowego przyniesie ranking producentów stolarki według wyników sprzedaży w roku 2022. W gronie 60 największych marek znajduje się również Eurocolor, który odnotował 37 procentowy wzrost względem roku 2021, osiągając przychody powyżej 160 mln zł. To rewelacyjny wręcz wynik, biorąc pod uwagę, że średnia dla tej grupy firm wyniosła ledwie powyżej 20 proc. U producenta z Pyskowic do takiego wzrostu przyczynił się, jak informuje jego szef rozwoju strategii, przede wszystkim wzrost udziału sprzedaży eksportowej. Nie bez znaczenia zapewne było również uruchomienie nowej linii produktowej Hybrid X, która uatrakcyjniła ofertę tej firmy oraz znaczące zwiększenie możliwości produkcyjnych ślusarki aluminiowej.
Jak informuje Bartłomiej Stanuch firma oficjalnie zamknęła sezon 2022, uznając za swoje sukcesy również wybudowanie nowej hali magazynowej oraz powiększenie placów magazynowych. W ub. roku oddano do użytku własną lakiernię, ale też rozbudowano flotę samochodową. Wykonano także dużo pracy w sieci dilerskiej, ale od teraz wdrażana jest w Pyskowicach Strategia Marki na lata 2023-2024. Aktualnie realizowana jest tu najnowsza odsłona cenowej obniżki, w której do końca marca oferowane są klientom rabaty i skonta do 18 proc. Rabat 8-procentowy dotyczy okien i drzwi przesuwnych, natomiast rabat pre-paid w wysokości 10 proc. przysługuje tym, którzy zdecydują się na 100-procentową przedpłatę.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".