Eurocolor minione trzy kwartały ocenia jako bardzo dobre pod kątem handlowym. Producentowi udało się osiągnąć dwucyfrowe wzrosty w wartości sprzedaży.
Producent okien i drzwi z PCW Eurocolor poinformował, że ten rok był jak dotąd okresem wzrostów. Firma zanotowała dobre wyniki zarówno w eksporcie, jak i na rynku krajowym. Producent podlicza, że pierwszy, drugi i trzeci kwartał były wyjątkowo dobre pod względem sprzedaży. Trzeci kwartał firma zamknęła obrotem wyższym o 21 proc. w stosunku do 2019 r. Eurocolor planuje, że ten rok zakończy wzrostem na poziomie 26 proc. w stosunku do 2019 r.

Maciej Niezgoda, szef sprzedaży krajowe:
Już w listopadzie 2019 r. wiedzieliśmy, że nadchodzący rok będzie wyzwaniem, przede wszystkim z powodu rosnącego zapotrzebowania na stolarkę okienną i problemów w dostępności wykwalifikowanej kadry monterskiej. W styczniu bacznie obserwowaliśmy sytuację w Chinach i we Włoszech oraz zastanawialiśmy się nad potencjalnym wpływem pandemii na płynność sprzedaży w branży. Zabezpieczyliśmy przepustowość produkcyjną oraz zaplecze sprzedażowe już w trakcie pierwszego kwartału, co w powiązaniu z solidną kadrą handlową pozwoliło na budowanie tendencji wzrostowej.
Zobacz również
Szlachetna Paczka dla potrzebujących
Niedawno miał miejsce finał charytatywnej akcji Szlachetna Paczka 2025. W tym roku więcej było darczyńców, wyższa niż poprzednio była też wartość pomocy.
Życzymy Wesołych Świąt!
Drodzy Czytelnicy i Partnerzy, Z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz nadchodzącego Nowego Roku życzymy Wam spokojnych i radosnych chwil spędzonych w gronie najbliższych.
Wystartował konkurs RenOwacja 2026
Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.


