Włodarze Raciborza bardzo wysoko ocenili koncepcję firmy Eko-Okna na zagospodarowanie placu Długosza w centrum miasta. Miałby tam powstać wielofunkcyjny budynek, a wartość inwestycji szacowana jest na ponad 100 milionów złotych. Firma rozwija też eksport na wschód.
Dariusz Polowy, prezydent Raciborza, ogłosił, że nie ma formalnych przeszkód na ogłoszenie przetargu na sprzedaż placu Długosza i zbudowania tam obiektu, który został zaproponowany niedawno przez Eko-Okna (więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ). Oznacza to oczywiście, że w przetargu mogą wziąć udział również inne podmioty, ale koncepcja największego producenta okien w Polsce wydaje się być w tym przypadku faworytem. Włodarze podkreślają bowiem, że zaproponowany budynek łączy ambicje inwestora z funkcją miastotwórczą.

W kolejnym etapie miasto chce podjąć uchwałę o sprzedaży placu oraz podjąć rozmowy z firmą z Kornic, by pogodzić potrzeby prywatnego inwestora z interesami gminy. W czterobryłowym budynku przewidziano parking dla 300 samochodów, lokale handlowo-usługowe, gastronomiczne, sale sportowe, audytorium i mieszkania, a także showroom Eko-Okien oraz szkołę wraz z zapleczem badawczym.
Firma Eko-Okna poczyniła ostatnio kroki, by rozwinąć eksport na rynkach wschodnich. Andrzej Mieleszko to osoba, która będzie od teraz odpowiedzialna za rozwój sprzedaży w tym regionie i z którego inicjatywy z początkiem marca otwarto salon firmowy w Suwałkach. W związku z powyższymi planami Mieleszko wziął udział w imieniu Eko-Okien w targach budowlanych Māja House I 2019 w Rydze na Łotwie. Na dniach mają też zostać uruchomione kolejne wersje językowe strony internetowej firmy (litewska, łotewska, estońska).
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


