Eko-Okna pracuje nad nową platformą sprzedażową. Już w tym roku będzie można kupić produkty firmy korzystając z narzędzi online.
Producent stolarki spod Raciborza pracuje nad rozwojem nowych kanałów sprzedaży. Firma już wkrótce uruchomi platformę, która skierowana będzie do klienta biznesowego: B2B i indywidualnego: B2C. Oba rozwiązania umożliwią sprzedaż produktów za pośrednictwem strony internetowej.

Nowa platforma Window4u skierowana będzie początkowo na rynek polski. Jednak działalność Eko-Oknien to w dużym stopniu eksport, dlatego rozwiązanie e-commerce będzie wkrótce dostępne w kilku wersjach językowych. Eko-Okna prowadzi już od pewnego czasu sprzedaż przez Internet, pisaliśmy o tym TUTAJ. Działa ona jednak w celu wyprzedaży stolarki, która znajduje się w magazynach. W przypadku nowego rozwiązania, nad którym producent właśnie pracuje, będzie można zamówić zupełnie nowy, dopasowany dla klienta produkt.
Zobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.