Eko-Okna pracuje nad nową platformą sprzedażową. Już w tym roku będzie można kupić produkty firmy korzystając z narzędzi online.
Producent stolarki spod Raciborza pracuje nad rozwojem nowych kanałów sprzedaży. Firma już wkrótce uruchomi platformę, która skierowana będzie do klienta biznesowego: B2B i indywidualnego: B2C. Oba rozwiązania umożliwią sprzedaż produktów za pośrednictwem strony internetowej.

Nowa platforma Window4u skierowana będzie początkowo na rynek polski. Jednak działalność Eko-Oknien to w dużym stopniu eksport, dlatego rozwiązanie e-commerce będzie wkrótce dostępne w kilku wersjach językowych. Eko-Okna prowadzi już od pewnego czasu sprzedaż przez Internet, pisaliśmy o tym TUTAJ. Działa ona jednak w celu wyprzedaży stolarki, która znajduje się w magazynach. W przypadku nowego rozwiązania, nad którym producent właśnie pracuje, będzie można zamówić zupełnie nowy, dopasowany dla klienta produkt.
Zobacz również
XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu
W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.