Najbardziej aktywni producenci okien na portalach społecznościowych to Eko-Okna, Velux i Drutex. Ale także inne firmy coraz więcej pracy wkładają w obecność w sieci.
W marcu największym zaangażowaniem na Facebooku wykazały się Eko-Okna. Firma miała 5,2 tys. interakcji, do których zaliczają się reakcje, komentarze i udostępnienia. Producent opublikował też 30 postów w ciągu miesiąca, co sprawia, że profil Eko-Okien wyróżnia się aktywnością. Na drugim miejscu znajduje się Velux. Firma miała niewiele mniej interakcji – 4,1 tys. Jednak w marcu przyciągnęła bardzo dużo, bo 2,4 tys. nowych fanów, w sumie jest ich 898 tys., najwięcej wśród wszystkich producentów okien. Dla porównania Eko-Okna mają 29 tys. fanów. Na trzecim miejscu wśród producentów z największą liczbą interakcji znajduje się Drutex, firma miała ich 2,4 tys.
Jeśli chodzi o inne firmy, to w marcu liczbą interakcji powyżej tysiąca cieszyły się profile Wikędu – 1,5 tys., Fakro 1,4 tys., OknoPlusa – 1,3 tys., Krispolu – 1,2 tys. i Vetrexu – 1,1 tys. Jeśli zaś chodzi o przyciąganie nowych fanów na własny profil, to oprócz Veluxa wyróżniają się: Wiśniowski, który zdobył ich 811., Fakro z 664 nowymi fanami, OknoPlus z 402. i Krispol – 387 nowych fanów.

Badanie aktywności na Facebooku przeprowadzili analitycy z Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS).
Zobacz również
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.
Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)
Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.


