Największy w Polsce producent okien za pośrednictwem nowego serwisu internetowego prezentuje swoje produkty wyprzedażowe, magazynowane w strefie gospodarczej przedsiębiorstwa. Wśród nich można znaleźć wiele okien i drzwi będących np. wynikiem błędnych zamówień.
Specjalna strona internetowa firmy z Kornic funkcjonuje pod adresem wyprzedaz.ekookna.pl. Można na niej znaleźć dostępną w wyprzedaży stolarkę wraz ze zdjęciami, opisem technicznym oraz ceną. Obecnie w witrynie tej prezentowanych jest kilkadziesiąt produktów, z których większość stanowią okna. Produkty te pochodzą m.in. ze zwrotów, błędnych pomiarów czy źle dobranego koloru przez klienta.
Obecnie nie jest to pełnoprawny sklep internetowy, za pośrednictwem którego można dokonać zakupu produktu. Witryna ma charakter poglądowy – służy do prezentacji stolarki ze stanu magazynowego Eko-Okien. Klient może kupić stolarkę z tej oferty bezpośrednio w siedzibie producenta.
Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, jeszcze w tym roku planowane jest wprowadzenie dodatkowych funkcji na stronie. Dzięki temu możliwe będzie przeobrażenie tego stacjonarnego „komisu” w pełnoprawny sklep internetowy, oferujący możliwość zakupu stolarki online.
Eko-Okna nie są pionierem, jeśli chodzi o oferowanie stolarki wyprzedażowej. Taką usługę zapewnia m.in. OknoPlus, który na stronie głównej, obok podstawowych ikonek prowadzących do profili firmy w mediach społecznościowych, ma ikonkę prowadzącą do profilu firmy w serwisie aukcyjnym Allegro. Firma sprzedaje tam m.in. stolarkę z błędnych pomiarów. Jest ona traktowana zazwyczaj jako produkty używane z roczną rękojmią. W serwisie aukcyjnym można dokonać natychmiastowego zakupu wybranych produktów OknoPlusa.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".