Największy w Polsce producent okien przedsięwziął kroki, które mogą świadczyć o chęci mocniejszego wejścia w segment okien dachowych. Firma Eko-Okna właśnie poszukuje menedżera odpowiedzialnego za sprzedaż tej grupy produktów.
Osoba zatrudniona na stanowisku managera ds. sprzedaży okien dachowych ma odpowiadać w Eko-Oknach m.in. za kreowanie strategii produktowej i sprzedażowej w ramach tego segmentu produktów oraz za analizę konkurencji i oczekiwań konsumentów.
Dotychczasowa strategia firmy pozwala przypuszczać, że wejście na rynek okien dachowych miałoby oznaczać własną produkcję, a nie dystrybucję gotowych produktów innego producenta. Przypomnijmy, że firma produkuje nie tylko okna, ale też m.in. drzwi, bramy garażowe oraz ogrodzenia. Producent z Kornic jest także jednym z większych w naszym kraju producentów rolet. Niedawno w firmie uruchomiono nawet produkcję żaluzji fasadowych, co jest przejawem poszerzania asortymentu o całą technikę osłonową.
W ubiegłym roku Michał Maciejewski, dyrektor handlowy Eko-Okna, mówił na naszych łamach: „Myślimy o oknach dachowych, a może i pokryciach. Jeśli mamy być solidnym dostawcą dla partnerów handlowych, to nie możemy ignorować ich potrzeb. A oni będąc przedsiębiorcami z krwi i kości widzą, że klient pozyskany dla drzwi i okien kupiłby od nich i bramę, i okno dachowe, i ogrodzenie. Dlaczego nie mieliby mu tego sprzedać i zamontować?”
W kontekście słów Maciejewskiego, produkcja okien dachowych wydaje się być naturalnym rozwinięciem tej koncepcji i dołożeniem brakującego elementu do układanki pod nazwą „kompleksowy zakup stolarki u jednego producenta”.
Pełną ofertę Eko-Okna będzie można obejrzeć na targach Budma w Poznaniu. W dniach 12-15 lutego firma będzie eksponować swoje produkty w targowej hali nr 5.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".