Eko-Okna konkurentem dla Veluxa i Fakro?

Autor: |Data publikacji:

Największy w Polsce producent okien przedsięwziął kroki, które mogą świadczyć o chęci mocniejszego wejścia w segment okien dachowych. Firma Eko-Okna właśnie poszukuje menedżera odpowiedzialnego za sprzedaż tej grupy produktów.

Osoba zatrudniona na stanowisku managera ds. sprzedaży okien dachowych ma odpowiadać w Eko-Oknach m.in. za kreowanie strategii produktowej i sprzedażowej w ramach tego segmentu produktów oraz za analizę konkurencji i oczekiwań konsumentów.

Dotychczasowa strategia firmy pozwala przypuszczać, że wejście na rynek okien dachowych miałoby oznaczać własną produkcję, a nie dystrybucję gotowych produktów innego producenta. Przypomnijmy, że firma produkuje nie tylko okna, ale też m.in. drzwi, bramy garażowe oraz ogrodzenia. Producent z Kornic jest także jednym z większych w naszym kraju producentów rolet. Niedawno w firmie uruchomiono nawet produkcję żaluzji fasadowych, co jest przejawem poszerzania asortymentu o całą technikę osłonową.

W ubiegłym roku Michał Maciejewski, dyrektor handlowy Eko-Okna,  mówił na naszych łamach: „Myślimy o oknach dachowych, a może i pokryciach. Jeśli mamy być solidnym dostawcą dla partnerów handlowych, to nie możemy ignorować ich potrzeb. A oni będąc przedsiębiorcami z krwi i kości widzą, że klient pozyskany dla drzwi i okien kupiłby od nich i bramę, i okno dachowe, i ogrodzenie. Dlaczego nie mieliby mu tego sprzedać i zamontować?” 

W kontekście słów Maciejewskiego, produkcja okien dachowych wydaje się być naturalnym rozwinięciem tej koncepcji i dołożeniem brakującego elementu do układanki pod nazwą „kompleksowy zakup stolarki u jednego producenta”.

Pełną ofertę Eko-Okna będzie można obejrzeć na targach Budma w Poznaniu. W dniach 12-15 lutego firma będzie eksponować swoje produkty w targowej hali nr 5.

Zobacz również

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.

Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem

Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem

Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.

Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)

Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)

Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.