EJOT kończy inwestycję wartą ponad 20 mln zł

Autor: MR |Data publikacji: 2018-12-05

Ejot planuje otwarcie rozbudowanej hali produkcyjnej w pierwszym kwartale przyszłego roku. Pierwszy etap inwestycji zakończony został w maju 2017 r.

W pierwszym kwartale roku 2019 planowane jest otwarcie rozbudowanej o kolejne 2,5 tys. m2 hali produkcyjnej  firmy Ejot z Ciasnej. Pierwszy etap rozbudowy o 4 tys. m2 został ukończony w maju 2017. Wartość inwestycji to ponad 20 mln zł. W użytkowanej już części znajduje się hala produkcyjna, magazynowa z 1500 miejscami paletowymi oraz trzypiętrowy budynek socjalno-biurowy.

Projekt hali Ejotu.

Prace projektowe zaczęły się jeszcze w 2015 r. W działającej już hali wykorzystano wiele rozwiązań oszczędzających energię. Na przykład do ogrzewania zastosowano system odzysku ciepła, które jest wytwarzane podczas procesu produkcyjnego. Natomiast w pomieszczeniach biurowych zaprojektowany jest system tzw. aktywnych stropów.  Sufity i podłogi pełnią tu funkcję ogrzewania i chłodzenia. W hali produkcyjnej zaś ogrzewanie, oświetlenie LED czy sterowanie żaluzjami zewnętrznymi jest zintegrowane w systemie BMS (Building Management Systems).

Ejot to międzynarodowa firma, zajmująca się produkcją elementów złącznych. Są one wykorzystywane w budownictwie czy motoryzacji. Produkty oferowane przez firmę z Ciasnej są wykonywane zarówno z metalu, jak i z tworzyw sztucznych.

Zobacz również

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec od początku lipca będzie miał nowego prezesa. Został nim Frank Rodrigo Keller. Zastąpi na tym stanowisku Ralfa Haspela, który przechodzi do Voilàp Holding.

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Quanex Building Products podał wyniki finansowe z II kwartału. Jest to okres od lutego do końca kwietnia. Firma zanotowała sprzedaż na poziomie 218 mln dol.

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Jacek Michalak został powołany na członka zarządu ds. finansowych w Grupie Selena FM. Wśród wyzwań stojących obecnie przez przedsiębiorstwem jest m.in. kontrola kosztów oraz zwiększanie udziału produktów wysokomarżowych w sprzedaży.