Centor zdecydował się na kontynuację swojej działalności w Polsce. Firma przedłużyła właśnie z Segro umowę najmu powierzchni produkcyjnej pod Strykowem na kolejne cztery lata.
Centor wprowadził się do Logistics Park Stryków pod koniec 2016 r. Firma ma swoją główną siedzibę w Australii i zdecydowała się cztery lata temu przenieść produkcję w Europie z Wielkiej Brytanii do Polski. W naszym kraju obecnie są obsługiwane rynki europejskie, a także częściowo Stanów Zjednoczonych i Bliskiego Wschodu. Oddział brytyjski działa nadal, jednak ma on zasięg lokalny.
Pod Strykowem firma korzysta z ponad 3,4 tys. mkw. powierzchni produkcyjnej. Są tu wytwarzane drzwi tarasowe i osłony, a flagowym produktem są drzwi tarasowe zintegrowane, zawierające wbudowane moskitiery, rolety i okucia. Centor w ciągu czterech lat może mówić o co najmniej podwojeniu wielkości produkcji. Firma wprowadza do sprzedaży nowe wyroby, nawiązuje też współpracę z polskimi producentami stolarki. Wśród partnerów firmy są m.in. Fasada, Swisstec czy Filplast.

Minione miesiące także były dotkliwe dla Centora pod kątem sprzedaży. Szczególnie dlatego, że w kilku europejskich krajach doszło do zupełnego wstrzymania działalności. Firma około 90 proc. swoich wyrobów eksportuje, w dodatku do wielu krajów, dlatego ma zdywersyfikowane kanały sprzedaży. Pozwala to na utrzymanie równowagi w wynikach handlowych.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.