Dynamiczny rozwój Stolbudu

Red.: |Data publikacji:

Stolbud sp. z o.o., który przejął markę Barilo, minione półrocze ocenia jako znakomite pod kątem wyników handlowych.

Stolbud dynamicznie rozwija sprzedaż stolarki aluminiowej, w pierwszym półroczu wzrost jest na poziomie kilkudziesięciu procent. Firma zapowiadała jeszcze w tym roku, że pod koniec 2021 r. zamierza podwoić wyniki z poprzedniego sezonu, pisaliśmy o tym TUTAJ. Patrząc na dane z pierwszego półrocza, a jeśli w drugim pozytywny trend na rynku się utrzyma, to można zakładać, że producent znacząco przekroczy swoje plany sprzedażowe.

Firma produkuje ślusarkę aluminiową od 2019 r. To wszelkiego typu konstrukcje skierowane do inwestorów indywidualnych, którzy budują dom mieszkalny. Jak ocenia firma, szybko udało się dotrzeć do swojej grupy docelowej klientów. Stolbud widzi, że dynamicznie rośnie zapotrzebowanie na konstrukcje aluminiowe, szczególnie, że w niektórych przypadkach różnica w cenie między wyrobami z PCW a aluminium nie jest już tak wyraźna. Stolbud zdecydował się także inwestować w nowy kanał sprzedaży, firma rusza z ofertą dla klienta B2B.

Zobacz również

Poznaj najlepsze modernizacje budynków w Polsce

Poznaj najlepsze modernizacje budynków w Polsce

Uroczysta gala wręczenia nagród Ogólnopolskiego Konkursu Otwartego „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.” odbędzie się 27 września na Zamku Królewskim w Warszawie.

Coraz bliżej do targów Fastener Poland

Coraz bliżej do targów Fastener Poland

150 wystawców z 15 krajów - tak w skrócie zapowiada się 6. edycja Międzynarodowych Targów Elementów Złącznych i Technik Łączenia FASTENER POLAND. Odbędzie się w dniach 18-19 października w EXPO Kraków.

Nowe, duże salony ze stolarką

Nowe, duże salony ze stolarką

Grupa Impet, Mrówka czy All Windows Group to firmy, które otworzyły w ostatnim czasie sklepy ze stolarką.

1