DTM z Bydgoszczy planuje ekspansję zagraniczną. Firma zamierza w pierwszej kolejności zwiększyć sprzedaż na rynku niemieckim i w tym celu pracuje nad nową kampanią reklamową.
DTM to producent m.in. automatyki do bram i systemów kontroli dostępu. Firma ma swoją siedzibę w Bydgoszczy, gdzie znajduje się także zakład produkcyjny. W ostatnim czasie w przedsiębiorstwie postanowiono, by zwiększyć eksport, w pierwszej kolejności do Niemiec. DTM chce przede wszystkim oferować na tym rynku automatykę bramową. Obecnie przedstawiciele polskiej firmy prowadzą rozmowy z niemieckim dystrybutorem, który już bezpośrednio będzie oferował produkty niemieckim klientom.

Firma planuje także przeprowadzić kampanię reklamową w Niemczech. Rozpocznie się ona w kwietniu. W branżowych pismach pojawią się reklamy, ale także akcja prowadzona będzie w Internecie, gdzie będą stosowane takie narzędzia, jak np. marketing śledzący. Jednym z pomysłów na promocję jest także uczestnictwo w targach osłonowych R+T, które odbędą się w 2021 r. w Stuttgarcie.
Na rynku niemieckim jest obecnie wiele firm, które proponują automatykę bramową. Co zatem DTM System ma wyjątkowego do zaproponowania niemieckiemu klientowi? Jak oceniają przedstawiciele firmy, zaletą polskiej firmy jest bardzo atrakcyjny dla klienta za Odrą stosunek ceny do jakości. Jest to pewna przewaga nad innymi, lokalnymi firmami.
Zobacz również
Optymizm w branży po targach Grupy PSB
Podczas jesiennej edycji Targów Grupy PSB zawarto kontrakty na kwotę 240 mln zł. To według PSB pokazuje optymizm w branży budowlanej.
Białostocki piknik montażowy ISO-Chemie
W ubiegłym tygodniu gościliśmy na pikniku montażowym ISO-Chemie w Białymstoku. Szkolenie producenta ciepłej belki montażowej cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno montażystów, jak i producentów.
Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
10 września 2025 roku w Zamku Królewskim w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”.