Drutex, zgodnie z zapowiedzią poszerzenia oferty, którą zdradził w wywiadzie dla redakcji „Forum Branżowego”, właśnie poinformował o finalizacji współpracy z firmą Aluplast. Efektem tych działań jest wprowadzenie do oferty nowego systemu okiennego Aluplast Ideal Neo MD.
W wywiadzie dla „Forum Branżowego” Kamil Gierszewski, dyrektor handlowy firmy podkreślił, że poszerzanie asortymentu i bezpośrednia współpraca z systemodawcami europejskimi pozwalają odpowiadać na coraz bardziej zróżnicowane oczekiwania rynkowe. Dodał również, że kluczowym celem Drutexu jest zapewnienie kompleksowej oferty – obejmującej nie tylko okna, ale też rolety, drzwi czy systemy osłon, tak aby partnerzy firmy mogli otrzymać pełne, spójne rozwiązania z jednej ręki.
Wprowadzenie systemu okiennego Aluplast Ideal Neo MD to kolejny element tej strategii. Ma być odpowiedzią na potrzeby klientów poszukujących stolarki o nowoczesnej, kubistycznej formie i bardzo dobrych właściwościach termoizolacyjnych. Prezentacja nowej oferty odbędzie się na targach BAU w Monachium.
Kamil Gierszewski, dyrektor handlowy Drutexu:
Jesteśmy firmą globalną i aby sprostać wymaganiom zmieniającego się rynku wprowadziliśmy do oferty system Aluplast Ideal Neo MD. Nasze elastyczne podejście do potrzeb klienta to wielki atut, który niezmiennie od wielu lat jest motorem napędowym dynamicznej ekspansji Drutexu.
Christian Voicu, prezes firmy Aluplast Polska:
Drutex bez wątpienia jest od lat jednym z wiodących europejskich producentów okien i drzwi. Cieszymy się, że możemy wrócić do naszej owocnej współpracy. Rozwijając nasze systemy tworzymy ramy efektywnego i skutecznego działania naszych partnerów. Jestem przekonany, że nowe systemy Aluplastu pozwolą Drutexowi rozwijać się jeszcze szybciej i docierać do jeszcze większej bazy klientów, którzy poszukują nowoczesnych rozwiązań w zakresie systemów z PCW.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.
Kamil Gierszewski, dyrektor handlowy Drutexu:
Christian Voicu, prezes firmy Aluplast Polska:

