Drutex i Velux z nagrodami SuperBrands

Autor: |Data publikacji:

We wrześniu odbyła się uroczysta XIV Gala Superbrands Polska, na której wyróżniono najmocniejsze w roku 2020 polskie marki. Wśród laureatów znalazły się dwie marki branży stolarki: Drutex oraz Velux.

W Polsce przyznawane są dwa rodzaje nagród – nagroda konsumencka Superbrands na podstawie badania siły marki metodą CAWI oraz oceny ekspertów Rady Marek, a także Business Superbrands, którą przyznaje Konfederacja Lewiatan, na podstawie siły, rozpoznawalności, stabilności i sukcesów marki. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich. Badanie Superbrands to największe w Polsce konsumenckie badanie siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 tys. respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 tysiące marek zgrupowanych w 100 kategoriach. W tej edycji tytuł zdobyli również reprezentanci świata stolarki – Drutex oraz Velux. 

Wydarzenia ostatnich miesięcy sprawiły, że jesteśmy lepszymi ludźmi. Zbliżyliśmy się do siebie. Marki także się zmieniły. Pokazały nową jakość komunikacji i działań opartych o wartości takie jak solidarność, empatia, współpraca, odpowiedzialność, szacunek, zaufanie – napisali organizatorzy komunikując o Laureatach, wśród których znalazł się bytowski Drutex oraz marka Velux.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.