Dobre wyniki Oknoplastu w Niemczech

Autor: |Data publikacji:

Oknoplast w Niemczech osiąga dobre wyniki handlowe. Polski producent ocenia, że szczególnie przez ostatnie dwa lata pozycja firmy na niemieckim rynku znacznie się umocniła, a firma osiągnęła 7-proc. wzrost sprzedaży.

W niemieckim oddziale Oknoplastu na stanowisku dyrektora zarządzającego pracuje od połowy tego roku Jens Eberhard. Jest on cenionym menadżerem, który przyczynił się do rozwoju polskiej firmy w Niemczech. W ostatnich trzech latach zajmował stanowisko dyrektora rynku. Producent podliczył, że w dwóch minionych latach sprzedaż Oknoplastu Deutschland wzrosła o ok. 7 proc. Jest to w dużym stopniu zasługa wspomnianego Jensa Eberharda.

Na dobre wyniki Oknoplastu w Niemczech, oprócz dobrego zarządzania sprzedażą, z pewnością wpływa fakt, że polski producent należy do kilku niemieckich organizacji branżowych, takich jak np. Bundesverband Flachglas i ift Rosenheim. Ponadto producent ma w ofercie całą gamę okien czy drzwi, które są przebadane i noszą znak jakości instytut z Rosenheim. Dzięki tym certyfikatom niemieccy klienci chętniej sięgają po produkty Oknoplastu, niż po produkty, które nie są tam przebadane.

Dyrektor zarządzający niemieckim oddziałem ma plany, by coraz bardziej rozszerzać ofertę produktową i zakres usług Oknoplastu. W planach jest także rozwój sieci sprzedaży w Niemczech i otwieranie nowych placówek. W zarządzie niemieckiego oddziału pracuje również Dominika Mryczko, która zajmuje się rozwojem sprzedaży oraz promocją marki Oknoplast, ale w Stanach Zjednoczonych.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.