Dobre prognozy dla producentów bram

Autor: |Data publikacji:

Producenci bram przemysłowych od kilku kwartałów notują wysokie wzrosty przychodów ze sprzedaży. Koniunktura na tym rynku z pewnością utrzyma się jeszcze przez wiele miesięcy.

Producenci bram do przemysłu oraz ramp przeładunkowych od początku pandemii notują rosnącą sprzedaż. Produkty dostarczane są do magazynów, centrali logistycznych czy do fabryk. Jeden z producentów bram przemysłowych Novoferm ocenia, że ten segment stolarki czeka w przyszłości dobry okres. W Polsce rozbudowywane będą w najbliższych latach magazyny, szczególnie na wschodzie naszego kraju. Wiele firm będzie decydować się na ulokowanie swoich centrów logistycznych wzdłuż naszej wschodniej granicy w przypadku, gdy zdecydują się wysyłać swoje produkty na eksport na wschód Europy.

Według Novofermu na działalność firm produkujących bramy wpływa wiele czynników, jednym z nich jest obecna sytuacja w Chinach. W tym kraju wprowadzane są kolejne blokady w działalności ze względu na nowy wzrost zachorowań na COVID-19. Te działania mogą w najbliższym czasie wpłynąć na dostępność różnych komponentów do produkcji stolarki.

Tomasz Chmielewski, dyrektor zarządzający Novoferm odnosi się także do dostaw sali:

Sytuacja na rynku stali ustabilizowała się. Z powodu wojny w Ukrainie przez pierwszy miesiąc stal nie była w ogóle dostępna, natomiast pod koniec marca sytuacja się poprawiła, także ceny po początkowym wysokim wzroście nieco spadły.

Novoferm podsumował także pierwszy kwartał pod względem handlowym. Firma w pierwszych trzech miesiącach odnotowała dwucyfrowy wzrost wartości sprzedaży. Producent przyznaje, że był to wynik spowodowany w dużym stopniu podwyżkami i stąd duża różnica w porównaniu z pierwszym kwartałem 2021 r. Jednak firma odnotowała także wyższą sprzedaż pod kątem wolumenu.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.