Fart Produkt minione półrocze zalicza do udanych. Dobre wyniki udało się osiągnąć m.in. dzięki wprowadzeniu nowych produktów do oferty.
Fart Produkt, producent bram i osłon podliczył, że pierwsze półrocze zakończył wzrostem wartości sprzedaży o 30 proc. Dane porównywane są do tych z analogicznego okresu roku ubiegłego. Firma przyznaje, że wysokie wyniki to efekt przede wszystkim podwyżek na produkty dla klienta końcowego. Producent, tak jak inne zakłady, notuje wzrost kosztów produkcji, co przekłada się na wyższe ceny.
Fart Produkt zainwestował w 2021 r. w urządzenia do produkcji nowych rodzajów osłon. Na teren zakładu dostarczona została maszyna marki ZEBR do produkcji żaluzji fasadowych oraz zgrzewarka Matic-Hera 6000 do zgrzewania tkanin typu screen. Producent w styczniu tego roku przeprowadził szkolenia dla swoich partnerów handlowych na temat nowych produktów, które w tym roku trafiły właśnie do sprzedaży. Dzięki rozszerzeniu oferty o nowe produkty osłonowe firma dotarła do większej grupy klientów, co również miało wpływ na wyniki finansowe producenta.
Zobacz również
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.
OFS 2025 – fotorelacja
Ponad 290 menadżerów z branży stolarki przez dwa dni uczestniczyło w Ogólnopolskim Forum Stolarki. Prezentujemy fotorelację z OFS 2025.
Specjaliści z branży przed nowymi wyzwaniami zawodowymi
Gerda ma nowego dyrektora zarządzającego, a z Grupy Petecki i z Pagenu po wielu latach latach pracy odeszło dwóch specjalistów.