Fart Produkt minione półrocze zalicza do udanych. Dobre wyniki udało się osiągnąć m.in. dzięki wprowadzeniu nowych produktów do oferty.
Fart Produkt, producent bram i osłon podliczył, że pierwsze półrocze zakończył wzrostem wartości sprzedaży o 30 proc. Dane porównywane są do tych z analogicznego okresu roku ubiegłego. Firma przyznaje, że wysokie wyniki to efekt przede wszystkim podwyżek na produkty dla klienta końcowego. Producent, tak jak inne zakłady, notuje wzrost kosztów produkcji, co przekłada się na wyższe ceny.
Fart Produkt zainwestował w 2021 r. w urządzenia do produkcji nowych rodzajów osłon. Na teren zakładu dostarczona została maszyna marki ZEBR do produkcji żaluzji fasadowych oraz zgrzewarka Matic-Hera 6000 do zgrzewania tkanin typu screen. Producent w styczniu tego roku przeprowadził szkolenia dla swoich partnerów handlowych na temat nowych produktów, które w tym roku trafiły właśnie do sprzedaży. Dzięki rozszerzeniu oferty o nowe produkty osłonowe firma dotarła do większej grupy klientów, co również miało wpływ na wyniki finansowe producenta.
Zobacz również
Fakro otwiera fabrykę w USA
Fakro w USA uruchamia fabrykę schodów strychowych. Mieści się ona w miejscowości Elizabeth City w Karolinie Północnej.
XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu
W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.