Fart Produkt minione półrocze zalicza do udanych. Dobre wyniki udało się osiągnąć m.in. dzięki wprowadzeniu nowych produktów do oferty.
Fart Produkt, producent bram i osłon podliczył, że pierwsze półrocze zakończył wzrostem wartości sprzedaży o 30 proc. Dane porównywane są do tych z analogicznego okresu roku ubiegłego. Firma przyznaje, że wysokie wyniki to efekt przede wszystkim podwyżek na produkty dla klienta końcowego. Producent, tak jak inne zakłady, notuje wzrost kosztów produkcji, co przekłada się na wyższe ceny.
Fart Produkt zainwestował w 2021 r. w urządzenia do produkcji nowych rodzajów osłon. Na teren zakładu dostarczona została maszyna marki ZEBR do produkcji żaluzji fasadowych oraz zgrzewarka Matic-Hera 6000 do zgrzewania tkanin typu screen. Producent w styczniu tego roku przeprowadził szkolenia dla swoich partnerów handlowych na temat nowych produktów, które w tym roku trafiły właśnie do sprzedaży. Dzięki rozszerzeniu oferty o nowe produkty osłonowe firma dotarła do większej grupy klientów, co również miało wpływ na wyniki finansowe producenta.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.