Dla Swisspacer dobra koniunktura trwa od lat

Autor: |Data publikacji:

Czy spowolnienie gospodarcze dociera do branży okienno-drzwiowej? Nie w przypadku firmy Swisspacer. Pierwsze miesiące firma zakończyła z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży, a polski oddział otrzymał dodatkowe zadania.

Swisspacer, dostawca ramek dystansowych do okien, ocenia, że początek tego roku był dla firmy kontynuacją wzrostów sprzedaży. Jest to proces, który trwa na polskim rynku od kilku lat. Co więcej, przedstawiciele firmy oceniają, ze jeśli pojawi się spowolnienie gospodarcze w Europie, to należy się go bardziej spodziewać u naszych zachodnich sąsiadów, niż w Polsce. W naszym kraju, jak prognozuje Rafał Rączka ze Swisspacer, koniunktura będzie się rozwijać cały czas, a przewidywania co do wyników w całym 2019  r. są pozytywne.

Od 1 czerwca 2019 r. polski oddział Swisspacer otrzymał od swojej centrali nowe zadania. Objął on kierownictwo sprzedażowo-marketingowe nad krajami bałtyckimi oraz Ukrainą i Białorusią. Z Polski będzie teraz zarządzać aż sześcioma rynkami. To dowód na to, że firma chce wykorzystać dobre doświadczenia z naszego kraju na rynkach ościennych.


Opinia dostawcy ramek dystansowych nie powinna zaskakiwać, gdy zajrzymy na przykład do raportu „Global spacer bar market insight raport 2019-2026”. Autorzy tego dokumentu oceniają, że ten segment branży należy do jednych z najbardziej dynamicznie rozwijających się na świecie. Wynika to z popytu na nowoczesne rozwiązania i technologie w budownictwie, a te oferują właśnie dostawcy ramek.

Wśród największych przedsiębiorstw na świecie w branży ramek dystansowych znajduje się właśnie Swisspacer, a także Quanex Building Products, Technoform Group, Glasslam, Ensinger, Alu-Pro, Allmetal, Cardinal Glass Industries, Edgetech , Viracon, Saint Best Group, AGC Glass, Thermoseal, Plasto i Sun Windows.

Zobacz również

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.