Przed nami 28. edycja Forum 100. Spotkanie odbędzie się w formie hybrydowej w dniu 26 kwietnia 2022 roku w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Na uczestników czekają znakomici prelegenci, duża dawka wiedzy i najaktualniejsze tematy.
Wiosenne spotkania menadżerów z czołowych firm polskiej branży stolarki mają już wieloletnią tradycję. Po wymuszonych pandemią koronawirusa spotkaniach online, najbliższa edycja będzie w końcu okazją do bezpośredniego uczestnictwa, ponieważ odbędzie się ona w formule hybrydowej. Forum 100 to od wielu lat platforma wymiany doświadczeń, jak i omawiania aktualnych i przyszłych trendów. Tak będzie również w Centrum Olimpijskim Polskiego Komitetu Olimpijskiego, które gościć będzie osoby odpowiedzialne za marketing i sprzedaż w topowych firmach branży okienno-drzwiowej.
Tym razem tematyka Forum 100 skupi się na digitalizacji sprzedaży i marketingu w branży stolarki. Eksperci oraz analitycy rynku opowiedzą o ścieżkach zakupowych klientów i coraz większej roli internetu w procesie zakupowym.
By wziąć w nim udział w Forum 100 wystarczy wejść na stronę wydarzenia (eventory.cc/event/forum-100-digitalizacja) i kupić bilety przez platformę Eventory. Jeśli są Państwo klientami Centrum Analiz Branżowych lub Forum Branżowego, prosimy o kontakt z Justyną Hennig.
Oto zagadnienia, które zostaną poruszone podczas Form 100:
- Jak Polacy kupują okna i drzwi
- Promocja sprzedaży offline przy wykorzystaniu kanałów komunikacji online
- BIM dla marketingu i sprzedaży
- Zarządzanie marką w Internecie
- Czy warto inwestować w SEO?
- Automatyzacja marketingu w e-commerce
Od zawsze celem spotkań w ramach Forum 100 było nie tylko przedstawianie obecnej rzeczywistości, ale wskazywanie też kierunków rozwojowych branży stolarki, wyłapywanie rodzących się trendów oraz szukanie odpowiedzi na jeszcze niezadane pytania. Ten cel przyświeca nam również podczas 28. edycji tego, jakże istotnego, spotkania branżowego.
XXVIII spotkanie Forum 100
26 kwietnia 2022
Centrum Olimpijskie Polskiego Komitetu Olimpijskiego,
Warszawa, Wybrzeże Gdyńskie 4
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".