Deceuninck w I półroczu zanotował duży wzrost przychodów, są one wyższe o niecałe 40 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Deceuninck wstępnie podliczył wyniki ze sprzedaży z pierwszego półrocza tego roku. Wynika z nich, że od stycznia do końca czerwca sprzedaż wyniosła 404 mln euro. W roku ubiegłym, w analogicznym okresie sprzedaż wyniosła 289 mln euro, co oznacza obecnie wzrost o 39,8 proc. To półrocze jest także lepsze pod kątem sprzedaży w porównaniu do 2019 r. Wówczas przychody wyniosły 312 mln euro.
Główne czynniki wpływające na wzrost, który firma notowała na wszystkich rynkach, to zwiększony popyt na stolarkę na rynku mieszkaniowym. Ponadto Deceuninck podnosił także ceny swoich produktów ze względu na rosnące koszty zakupu surowców do produkcji. Producent systemów okiennych spodziewa się, że w drugiej połowie roku sytuacja na rynku będzie podobna, jak na początku roku, bo wpływać na nią będą podobne czynniki. Dane opublikowane przez belgijską spółkę są wstępne i nie poddane audytowi. Pełny raport z danymi z półrocza dostępny będzie w połowie sierpnia.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".