Decco zdecydowało się na ekspansję na rynek amerykański. Firma przygotowała w tym celu specjalną ofertę produktową.
Polski dostawca profili okiennych z PCW opracował typowe dla rynku Stanów Zjednoczonych systemy okienne, takie jak Patio Door, Casement, Sliding Windows, Single-Hung i Double-Hung. Oprócz planów zwiększenia sprzedaży eksportowej, swoją nową ofertę Decco kieruje również do polskich producentów okien, którzy eksportują do USA.
Ostatnio firma brała udział w największych targach okiennych GlassBuild America, które w połowie października odbyły się w Las Vegas. Decco na targach reprezentował zarząd firmy i przedstawiciele handlowi, a celem obecności na wystawie było nawiązanie nowych relacji biznesowych.
Michał Misiewicz, product manager Decco, który uczestniczył w targach w Las Vegas:
Udało się nam nawiązać wiele nowych kontaktów, część rozmów handlowych nadal prowadzimy i są one obiecujące. Rozmawiamy zarówno z producentami stolarki, jak i z dystrybutorami.
Decco planuje rozpocząć sprzedaż na rynek amerykański od początku przyszłego roku. Firma przygotowała także stronę internetową ze swoją ofertą systemów amerykański, to www.decco-usa.com.
Zobacz również
Forum 100 – fotorelacja
Za nami XXXII edycja Forum 100. Prezentujemy fotorelację z tego wydarzenia.
Inwest-Profil ruszył z kilkoma inwestycjami
Inwest-Profil na Podkarpaciu rozbudowuje moce produkcyjne. Firma chce zbudować nową halę produkcyjną, obecnie powstaje magazyn.
Forum 100 – XXXII edycja pod znakiem analiz rynkowych i raportowania ESG
Forum 100, jak zwykle było miejscem spotkań menedżerów największych firm z branży stolarki otworowej. Spotkanie było okazją do analizy obecnej sytuacji branży, a także poznania prognoz na najbliższe miesiące.