Debesto zalicza kolejny dobry sezon

Autor: |Data publikacji:

Debesto notuje stale rosnące zainteresowanie sprzedażą online. Firma przyznała, że rośnie wartość sprzedaży i liczba składanych zamówień.

Debesto notuje kolejne wzrosty sprzedaży. Firma w połowie września już miała przychody wyższe o ok. 2 mln zł w porównaniu z wynikami za cały 2021 r. Debesto spodziewa się, że jeśli utrzyma obecny poziom trendu, to zakończy rok sprzedażą na poziomie blisko 20 mln zł.

Największe przychody pochodzą ze Stanów Zjednoczonych, firma systematycznie buduje w tym kraju bazę klientów. W równym stopniu zwiększa się liczba zamówień od nowych, jak i powracających klientów. Drugim pod kątem wielkości rynkiem dla firmy są odbiorcy w Wielkiej Brytanii. Broker okien, drzwi i bram notuje także rosnącą liczbę zamówień zrealizowanych całkowicie online. Liczba ta w sierpniu to już kilkadziesiąt zakupów w 100 proc. realizowana kanałami digital, bez obsługi handlowca.

Klienci kupują stolarkę online, korzystając z konfiguratora. Dzięki temu narzędziu samodzielnie dobierają poszczególne elementy, także nanoszą wymiary okna. Cały proces przechodzą sami – od wejścia na stronę internetową, skonfigurowania okna poprzez moment zapłaty online. Jak podkreśla firma, konfigurator jest tak przygotowany, że klient nie mając dużej wiedzy na temat okien czy drzwi, potrafi stworzyć projekt stolarki i dobrać parametry bez popełnienia błędu.

Wojciech Stanowski, właściciel Debesto:

Czasy, gdy powodem zakupów w Internecie była wyłącznie niższa cena już się skończyły. Dziś jest to preferowany sposób zakupów grupy klientów w wieku poniżej 35 roku życia. Zakupy online są wygodniejsze, bezpieczniejsze i gwarantują „na piśmie” wszelkie szczegóły zamawianej specyfikacji, dlatego niektórzy są skłonni zapłacić nawet więcej na platformie internetowej, oszczędzając czas w stosunku do zakupów kanałami tradycyjnymi.

Zobacz również

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu

Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.

Arkadiusz Muś założy partię polityczną?

Arkadiusz Muś założy partię polityczną?

W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.