Debesto notuje stale rosnące zainteresowanie sprzedażą online. Firma przyznała, że rośnie wartość sprzedaży i liczba składanych zamówień.
Debesto notuje kolejne wzrosty sprzedaży. Firma w połowie września już miała przychody wyższe o ok. 2 mln zł w porównaniu z wynikami za cały 2021 r. Debesto spodziewa się, że jeśli utrzyma obecny poziom trendu, to zakończy rok sprzedażą na poziomie blisko 20 mln zł.
Największe przychody pochodzą ze Stanów Zjednoczonych, firma systematycznie buduje w tym kraju bazę klientów. W równym stopniu zwiększa się liczba zamówień od nowych, jak i powracających klientów. Drugim pod kątem wielkości rynkiem dla firmy są odbiorcy w Wielkiej Brytanii. Broker okien, drzwi i bram notuje także rosnącą liczbę zamówień zrealizowanych całkowicie online. Liczba ta w sierpniu to już kilkadziesiąt zakupów w 100 proc. realizowana kanałami digital, bez obsługi handlowca.
Klienci kupują stolarkę online, korzystając z konfiguratora. Dzięki temu narzędziu samodzielnie dobierają poszczególne elementy, także nanoszą wymiary okna. Cały proces przechodzą sami – od wejścia na stronę internetową, skonfigurowania okna poprzez moment zapłaty online. Jak podkreśla firma, konfigurator jest tak przygotowany, że klient nie mając dużej wiedzy na temat okien czy drzwi, potrafi stworzyć projekt stolarki i dobrać parametry bez popełnienia błędu.
Wojciech Stanowski, właściciel Debesto:
Czasy, gdy powodem zakupów w Internecie była wyłącznie niższa cena już się skończyły. Dziś jest to preferowany sposób zakupów grupy klientów w wieku poniżej 35 roku życia. Zakupy online są wygodniejsze, bezpieczniejsze i gwarantują „na piśmie” wszelkie szczegóły zamawianej specyfikacji, dlatego niektórzy są skłonni zapłacić nawet więcej na platformie internetowej, oszczędzając czas w stosunku do zakupów kanałami tradycyjnymi.
Zobacz również
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.