Debesto notuje stale rosnące zainteresowanie sprzedażą online. Firma przyznała, że rośnie wartość sprzedaży i liczba składanych zamówień.
Debesto notuje kolejne wzrosty sprzedaży. Firma w połowie września już miała przychody wyższe o ok. 2 mln zł w porównaniu z wynikami za cały 2021 r. Debesto spodziewa się, że jeśli utrzyma obecny poziom trendu, to zakończy rok sprzedażą na poziomie blisko 20 mln zł.
Największe przychody pochodzą ze Stanów Zjednoczonych, firma systematycznie buduje w tym kraju bazę klientów. W równym stopniu zwiększa się liczba zamówień od nowych, jak i powracających klientów. Drugim pod kątem wielkości rynkiem dla firmy są odbiorcy w Wielkiej Brytanii. Broker okien, drzwi i bram notuje także rosnącą liczbę zamówień zrealizowanych całkowicie online. Liczba ta w sierpniu to już kilkadziesiąt zakupów w 100 proc. realizowana kanałami digital, bez obsługi handlowca.
Klienci kupują stolarkę online, korzystając z konfiguratora. Dzięki temu narzędziu samodzielnie dobierają poszczególne elementy, także nanoszą wymiary okna. Cały proces przechodzą sami – od wejścia na stronę internetową, skonfigurowania okna poprzez moment zapłaty online. Jak podkreśla firma, konfigurator jest tak przygotowany, że klient nie mając dużej wiedzy na temat okien czy drzwi, potrafi stworzyć projekt stolarki i dobrać parametry bez popełnienia błędu.
Wojciech Stanowski, właściciel Debesto:
Czasy, gdy powodem zakupów w Internecie była wyłącznie niższa cena już się skończyły. Dziś jest to preferowany sposób zakupów grupy klientów w wieku poniżej 35 roku życia. Zakupy online są wygodniejsze, bezpieczniejsze i gwarantują „na piśmie” wszelkie szczegóły zamawianej specyfikacji, dlatego niektórzy są skłonni zapłacić nawet więcej na platformie internetowej, oszczędzając czas w stosunku do zakupów kanałami tradycyjnymi.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".