Mercor: dalszy wzrost zamówień

Autor: RK |Data publikacji: 2018-10-11

Grupa Mercor odnotowała od kwietnia do września wysoki, 17-procentowy r/r wzrost wartości zamówień na swoje systemy biernych zabezpieczeń ppoż. Według Prezesa tej firmy przełoży się to na dobrą dynamikę przyszłej sprzedaży.

Grupa „MERCOR” S.A., należąca do grona liderów europejskiego rynku w branży systemów biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych, we wrześniu 2018 pozyskała zamówienia o łącznej wartości około 36,7 mln zł wobec 34,5 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o 7 proc. rok do roku. W okresie I półrocza roku obrotowego 2018/19 (okres od kwietnia do września 2018) Grupa pozyskała zamówienia o wartości około 204,4 mln zł wobec 175,3 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o 17 proc. rok do roku.

Krzysztof Krempeć, prezes zarządu Mercor SA. fot. D.Iwański

Krzysztof Krempeć, Prezes Zarządu „MERCOR” S.A.:

Obecne wzrosty wartości zamówień będą przekładać się na przyszłe dynamiki sprzedaży. Pracujemy nad dalszym rozwojem skali działalności. Mamy dobre perspektywy we wszystkich pionach produktowych, w których działamy. Stale rozszerzana oferta produktowa i umacniana dywersyfikacja geograficzna pozwalają nam na dostosowywanie strategii działania do sytuacji rynkowej.

Zobacz również

Styczniowy numer FB dostępny na Budmie

Styczniowy numer FB dostępny na Budmie

Nadchodzi pierwszy numer naszego miesięcznika Forum Branżowe w 2019 roku. W nim m.in. podsumowanie najważniejszych wydarzeń z minionych dwunastu miesięcy, ranking największych firm w branży i rozmowa z właścicielem firmy OknoPlus, Wacławem Figlem. Nowy numer będzie dostępny podczas targów Budma 2019 w Poznaniu.

DECEUNINCK – jedna nazwa i nowy kooperant

DECEUNINCK – jedna nazwa i nowy kooperant

Deceuninck rozpoczął współpracę joint-venture (50/50) z Holdingiem So Easy BVBA. Firma zdecydowala się o konsolidacji marek i zrezygnowała znazwy Inoutic.

Międzynarodowe Targi Poznańskie z nowym wizerunkiem

Międzynarodowe Targi Poznańskie z nowym wizerunkiem

Międzynarodowe Targi Poznańskie tworzą markę korporacyjną Grupa MTP i wprowadzają nowy wizerunek.