Mercor: dalszy wzrost zamówień

Autor: |Data publikacji:

Grupa Mercor odnotowała od kwietnia do września wysoki, 17-procentowy r/r wzrost wartości zamówień na swoje systemy biernych zabezpieczeń ppoż. Według Prezesa tej firmy przełoży się to na dobrą dynamikę przyszłej sprzedaży.

Grupa „MERCOR” S.A., należąca do grona liderów europejskiego rynku w branży systemów biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych, we wrześniu 2018 pozyskała zamówienia o łącznej wartości około 36,7 mln zł wobec 34,5 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o 7 proc. rok do roku. W okresie I półrocza roku obrotowego 2018/19 (okres od kwietnia do września 2018) Grupa pozyskała zamówienia o wartości około 204,4 mln zł wobec 175,3 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o 17 proc. rok do roku.

Krzysztof Krempeć, prezes zarządu Mercor SA. fot. D.Iwański

Krzysztof Krempeć, Prezes Zarządu „MERCOR” S.A.:

Obecne wzrosty wartości zamówień będą przekładać się na przyszłe dynamiki sprzedaży. Pracujemy nad dalszym rozwojem skali działalności. Mamy dobre perspektywy we wszystkich pionach produktowych, w których działamy. Stale rozszerzana oferta produktowa i umacniana dywersyfikacja geograficzna pozwalają nam na dostosowywanie strategii działania do sytuacji rynkowej.

Zobacz również

XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu

XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu

W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.