Rusza akcja zainicjowana przez Stowarzyszenie Dom Bezpieczny, której celem jest promocja sprzedaży zgodniej z najwyższymi standardami higieny. Klient Bezpieczny to inicjatywa skierowana przede wszystkim do rynku remontowo-budowlanego, ale nie tylko.
Brak decyzji zakupowych klientów to największa bolączka wielu branż funkcjonujących w Polsce, w tym również naszej. Jak wynika z raportu „Kondycja firm branży stolarki otworowej w Polsce – kwiecień 2020” przygotowanego przez Centrum Analiz Branżowych, ponad 75 proc. przedsiębiorstw ze świata stolarki odczuło w kwietniu spadki sprzedaży.

Większość sprzedaży oparta jest obecnie na inwestycjach publicznych, deweloperskich i prywatnym nowym budownictwie, ale w branżowej rzeczywistości większość sprzedaży okien i drzwi w Polsce stanowi zamrożony obecnie rynek remontowy. Niestety klienci wstrzymują się z decyzjami zakupowymi ze względu na niepewność sytuacji ekonomicznej, jak i wątpliwości dotyczące zapewnienia standardów higienicznych podczas wizytach w punktach sprzedaży, podczas pomiarów i montaży u klienta.
Stąd akcja Klient Bezpieczny, która ma rozwiać wszelkie wątpliwości. Usługi remontowo-montażowe, jak i wizyty w salonach sprzedaży mogą się odbywać z zastosowaniem najwyższych standardów higienicznych i o tym właśnie głośno będzie komunikowała akcja.
W konsultacji z firmami z branży powstały uniwersalne wytyczne i zalecenia dotyczące zasad higieny do stosowania przez punkty handlowo-usługowe (w tym salony stolarki) jak i montażystów. Będą one sukcesywnie upowszechniane wśród właścicieli salonów i składów budowlanych oraz klientów ostatecznych. Zaangażowanie w kampanię zapowiedziały media ogólnopolskie, branżowe oraz organizacje pracodawców. Partnerami akcji zostały m.in. firmy Velux i Krispol oraz Związek Pracodawców – Producentów Materiałów dla Budownictwa. Serwis ForumBranzowe.com objął akcję patronatem medialnym
Do akcji może przystąpić każdy – zarówno producenci, jak i dystrybutorzy samodzielnie. ZADBAJMY WSPÓLNIE O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTÓW BRANŻY STOLARKI!
Szczegółowe informacje o akcji oraz możliwości dołączenia do niej znajdują się na stronie: klientbezpieczny.pl

Tagi
bezpieczeństwoDom Bezpiecznydrzwihigienaklient bezpiecznykoronawirusKrispolobsługa klientaoknasalon bezpiecznysalon sprzedażystolarkaVeluxzasadyZwiązek ProducentówZobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


