Czy Twój klient jest bezpieczny?

Autor: |Data publikacji:

Rusza akcja zainicjowana przez Stowarzyszenie Dom Bezpieczny, której celem jest promocja sprzedaży zgodniej z najwyższymi standardami higieny. Klient Bezpieczny to inicjatywa skierowana przede wszystkim do rynku remontowo-budowlanego, ale nie tylko.

Brak decyzji zakupowych klientów to największa bolączka wielu branż funkcjonujących w Polsce, w tym również naszej. Jak wynika z raportu „Kondycja firm branży stolarki otworowej w Polsce – kwiecień 2020” przygotowanego przez Centrum Analiz Branżowych, ponad 75 proc. przedsiębiorstw ze świata stolarki odczuło w kwietniu spadki sprzedaży.

Większość sprzedaży oparta jest obecnie na inwestycjach publicznych, deweloperskich i prywatnym nowym budownictwie, ale w branżowej rzeczywistości większość sprzedaży okien i drzwi w Polsce stanowi zamrożony obecnie rynek remontowy. Niestety klienci wstrzymują się z decyzjami zakupowymi ze względu na niepewność sytuacji ekonomicznej, jak i wątpliwości dotyczące zapewnienia standardów higienicznych podczas wizytach w punktach sprzedaży, podczas pomiarów i montaży u klienta.

Stąd akcja Klient Bezpieczny, która ma rozwiać wszelkie wątpliwości. Usługi remontowo-montażowe, jak i wizyty w salonach sprzedaży mogą się odbywać z zastosowaniem najwyższych standardów higienicznych i o tym właśnie głośno będzie komunikowała akcja.

W konsultacji z firmami z branży powstały uniwersalne wytyczne i zalecenia dotyczące zasad higieny do stosowania przez punkty handlowo-usługowe (w tym salony stolarki) jak i montażystów. Będą one sukcesywnie upowszechniane wśród właścicieli salonów i składów budowlanych oraz klientów ostatecznych. Zaangażowanie w kampanię zapowiedziały media ogólnopolskie, branżowe oraz organizacje pracodawców. Partnerami akcji zostały m.in. firmy Velux i Krispol oraz Związek Pracodawców – Producentów Materiałów dla Budownictwa. Serwis ForumBranzowe.com objął akcję patronatem medialnym

Do akcji może przystąpić każdy – zarówno producenci, jak i dystrybutorzy samodzielnie. ZADBAJMY WSPÓLNIE O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTÓW BRANŻY STOLARKI!

Szczegółowe informacje o akcji oraz możliwości dołączenia do niej znajdują się na stronie: klientbezpieczny.pl

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.