Niedługo w Norymberdze rozpoczną się targi Fensterbau Frontale. Wydarzenie ma miejsce co dwa lata i towarzyszą mu targi Holz-Handwerk.

We wtorek 19 marca na terenie Nürnberg Messe pojawią się goście targów Fensterbau Frontale.
Tegoroczna edycja będzie trwała do 22 marca i – według aktualnej listy organizatora – zgromadzi 646 wystawców, wśród których 35 będzie z Polski. Reprezentacja naszego kraju składa się w większości z przedstawicieli branży stolarki budowlanej. Wśród nich znajdą się: Aluprof, Aluron, Dako, Drutex, Eko-Okna, Empol, Fabryka Okien Fensto, Fasada Okna i Drzwi, Frezwid, Global Window, Hansen Polska, Inwest-Profil, Jakra, Kapica, Lanko, Mariola, Metalpol, MFO, MOL, Oknoplast, Pagen, Profil NR, Profilnet, Sanok Rubber, Tedee, Wala, WnD.
W każdej edycji targów wystawcy prezentują innowacje i technologie dla przemysłu, rzemiosła oraz automatyki. Wśród tegorocznych wydarzeń znajdą się m.in: forum Architektura-Okno-Fasada, Forum Fensterbau Frontale oraz liczne pokazy specjalne. Organizatorzy liczą na efekt przewyższający poprzednią edycję, która zgromadziła 708 wystawców z 33 krajów i ok. 28,5 tys. gości branżowych z ponad 100 krajów.
Co pokażą polskie firmy na Fensterbau Frontale?
Zapytaliśmy przedstawicieli kilku firm z branży stolarki, co zobaczą goście targów w Norymberdze.
Rehau zaprezentuje swoje aktualne innowacje oraz nowe modele biznesowe. Jak podkreśla Zbigniew Karlic, menedżer ds. marketingu i komunikacji: – Profesjonaliści z dziedziny stolarki otworowej będą mieli okazję skorzystać z informacji, inspiracji i możliwości bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami firmy z różnych krajów. Rehau Window Solutions jest bowiem międzynarodowym partnerem All in One – dla producentów, dystrybutorów i montażystów stolarki oraz architektów i projektantów.
Również dla Roto udział w Fensterbau Frontale jest niezwykle ważnym wydarzeniem. Także ta firma oprócz prezentacji nowości stawia na przekazywanie wiedzy. Paweł Szkodziak, dyrektor ds. marketingu, mówi: – Międzynarodowy zespół doradców, z mocnym składem Roto Polska, przybliży rozwiązania stworzone do specyficznych wymagań na różnych rynkach. Wyrazem podejścia systemowego Roto i zacieśnionej współpracy z klientami jest doskonałe dopasowanie okuć i uszczelek od jednego dostawcy pod hasłem „Perfect Match”.
Rafał Osiński, dyrektor sprzedaż z Deceuninck Poland, zapowiada, że firma przedstawi gościom swoje działania w zakresie inwestycji w gospodarkę obiegu zamkniętego. Dodaje też: Zaprezentujemy szerokie portfolio produktów z serii Elegant, w tym innowacyjny profil ThermoFibra, który nie zawiera stali. Przedstawimy również nasze najnowsze narzędzie do planowania dla architektów i producentów okien, jakim jest Project Planner 2.0.
Poniżej prezentujemy mapkę hal targowych i rozmieszczenia w nich stoisk firmowych.

„Forum Branżowe” na targach w Norymberdze
Nasze czasopismo jest medialnym partnerem wydarzenia. Jego przedstawiciele będą w Norymberdze bezpłatnie dystrybuowali niemieckojęzyczne wydania „Forum International”.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


