Compremum skupia się na rynku amerykańskim

Red.: |Data publikacji:

Compremum planuje bardziej zaangażować się w rozwój sprzedaży na rynku amerykańskim. Spółka opracowała właśnie nową strategię rozwoju.

Compremum, poprzez swoją spółkę córkę Fabryka Slonawy, chce wraz z długoletnim partnerem handlowym w USA rozwijać sprzedaż swoich produktów na kontynencie amerykańskim. Firmy ustaliły w czerwcu strategię współpracy i wzajemnego zaangażowania w zwiększenie poziomu sprzedaży polskich okien i drzwi za Atlantykiem. Jak podaje Compremum, obie strony zdecydowały, że będą rozwijać sieć dystrybucji w USA, ale także wspólnie będą pozyskiwać dodatkowe finansowanie na zwiększenie mocy produkcyjnej zakładu w Polsce.

Realizacja Fabryki Slonawy (dawniej Pozbudu) w USA, okna ze szprosami.

Compremum rozważa także utworzenie spółki celowej, której główną działalnością będzie produkcja stolarki budowlanej, ale przeznaczonej tylko na rynek amerykański. Spółka jednak uzależnia decyzję o utworzeniu nowego podmiotu od tego, jaka będzie ustalona formuła jego finansowania. Spółka informuje, że:

Wysokość zaangażowania każdej ze stron oraz szczegóły relacji formalno-prawnych wypracowane zostaną przez strony w niedługim terminie w ostatecznej umowie inwestycyjnej po otrzymaniu ostatecznych propozycji finansowania opartych o ustalenia biznesowe.

Zobacz również

Pomimo wojny rynek ukraiński odbudowuje się

Pomimo wojny rynek ukraiński odbudowuje się

Firmy prowadzące działalność w Ukrainie notują wzrost popytu. Polskie firmy planują także tam inwestycje.

Nietrafiona inwestycja producenta okien?

Nietrafiona inwestycja producenta okien?

Jedną z inwestycji firmy Eko-Okna był zakup akcji Rafako - producenta kotłów oraz urządzeń ochrony środowiska dla energetyki.

Targi Fastener Poland już za 3 tygodnie

Targi Fastener Poland już za 3 tygodnie

Tematem przewodnim targów Fastener Poland będzie ekologia. Odbędą się 18-19 października 2023 w EXPO Kraków.

1